دمیر: در بازی‌های آسیایی پیشرفت کردیم/ آرزومندی: بازیابی روحیه بازیکنان سخت بود

دمیر: در بازی‌های آسیایی پیشرفت کردیم/ آرزومندی: بازیابی روحیه بازیکنان سخت بود

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: من فکر می‌کنم که بازیکنان جوان ما در بازی‌های آسیایی پیشرفت کردند.

به گزارش سادس، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از پنجمی شاگردانش در بازی‌های آسیایی هانگژو، توضیح داد: امروز به بازیکنانی فرصت دادیم که پیش از این چندان فرصت بازی نداشتند و این یک فرصت خوب برای آن‌ها بود تا پیشرفت کنند. 

او ادامه داد: این تورنمنت را به اتمام رساندیم و فقط در یک بازی با اختلاف یک امتیاز شکست خوردیم که خوب نبود. به تیم و شاگردانم تبریک می‌گویم. از همه بازیکنان و کسانی که برای حضور تیم در این رقابت‌ها تلاش کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پایان گفت: من فکر می‌کنم تیم ما اینجا پیشرفت کرد. بعضی بازیکنان جوان هستند و ایران باید به آن‌ها افتخار کند.

آرزومندی: بازیابی روحیه بازیکنان سخت بود

به گزارش سادس، علی آرزومندی مربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره کسب رتبه پنجم در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو توضیح داد: ابتدا باید بگویم که پیش‌بینی ثبت چنین نتیجه‌ای را در مصاف با عربستان نمی‌کردیم. بازیکنان ما از ابتدا خوب دفاع کردند و نتیجه خوبی را رقم زدند.

او ادامه داد: سخت است در شرایطی که بازی برابر فیلیپین را به آن شکل واگذار کردیم، بازیکنان را از لحاظ روانی و بدنی متمرکز کنیم و روحیه‌شان را برای بازی بعدی حفظ کنیم. خدا را شکر که آن‌ها هم تمرکز و هم همیت داشتند. 

مربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: عربستان تلاش کرد در کوارتر دوم به بازی برگردد اما با دفاع خوب ما روبه‌رو شد. از طرفی هم نفراتی که در نیمه دوم به زمین آمدند، کمک کردند تا تیم شرایط خوبی داشته باشد.

به گزارش سادس، تیم ملی بسکتبال ایران در بازی رده‌بندی برای رتبه‌های ۵ و ۶ بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، با نتیجه ۹۲ – ۶۰ عربستان را شکست داد و پنجم شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *