پذیرفته: ما جای فیلیپین باید فینالیست می‌شدیم اما…

پذیرفته: ما جای فیلیپین باید فینالیست می‌شدیم اما...

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: ما الان باید در فینال بازی‌های آسیایی می‌بودیم اما خدا خواست فیلیپین فینالیست شود.

به گزارش سادس، سجاد پذیرفته ملی‌پوش بسکتبال ایران درباره عملکرد خوب خود روی پرتاب‌های سه امتیازی در بازی مقابل عربستان گفت: واقعا نمی‌دانم چند پرتاب سه امتیازی موفق داشتم. واقعیت این است که همه دست به دست هم می‌دهیم تا تیم به پیروزی برسد. عملکرد انفرادی ملاک نیست. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که دست به دست هم دهیم تا تیم برنده شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ایران فکر می‌کردند با چنین اختلافی عربستان را شکست دهند، توضیح داد: تیم ما واقعا خوب است، اما متاسفانه با باخت به فیلیپین، نتیجه کاملا برعکس شد. ما الان باید به چین می‌خوردیم و به فینال می‌رفتیم ولی مادرم همیشه می‌گوید هیچ‌کس نمی‌تواند کاری که خدا می‌خواهد را خراب کند.

فوروارد تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: به نظرم بازی با فیلیپین از آن روزها بود که خدا برای‌شان درست کرد و ما نتوانسیم کاری کنیم. ما تمام تلاش‌مان را کردیم و فقط با یک باخت آن هم فقط با یک امتیاز  به فینال نرسیدیم، ولی فیلیپین با یک امتیاز چین را برد و فینالیست شد. زیبایی بسکتبال در همین است که در صدم ثانیه نتیجه می‌تواند برعکس شود.

شهریان: پنجم شدن بهتر از هشتمی در یک تورنمنت است

به گزارش سادس، محمد شهریان ملی‌پوش ۳۰ ساله بسکتبال ایران درباره پایان کار ایران با کسب رتبه پنجمی در هانگژو گفت: این نخستین تجربه بین‌المللی من در دوران بسکتبالم بود و خدا را شکر که عملکردم خوب بود.

وی ادامه داد: به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم. می‌خواستیم در فینال بازی کنیم و حق‌مان فینال بود اما یکسری اتفاقات افتاد و نشد. ما تیم اول گروه شدیم اما در بازی مقابل فیلیپین به دلیلی برخی اتفاقات و اشتباهات بازی را با اختلاف یک امتیاز واگذار کردیم و نتوانستیم در جمع ۴ تیم پایانی باشیم. ولی امروز بازی را آن‌طور که می‌خواستیم تمام کردیم و بالاخره پنجم شدن بهتر از هشتمی در یک تورنمنت است. با این نتیجه روحیه بچه‌ها برای ادامه کار و بازی در تیم‌های باشگاهی خوب می‌ماند. خدا را به خاطر این موضوع شاکریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *