جوکار: تقویت بنیان خانواده یک ضرورت برای تمام جوامع بشری است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: کانون خانواده مسؤولیت تربیت افراد جامعه را بر عهده داشته و تضعیف بنیان خانواده می‌تواند ارزش‌های انسانی و دینی را در جوامع از بین ببرد.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با سادس با اشاره به تاکید رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای توجه به تقویت بنیان خانواده، بیان کرد: به عنوان یک رسالت قطعی نهاد بشریت نباید در مسیری قرار بگیرد که یک بنیان ارزشی و اثرگذار در سطح جامعه مانند بنیان خانواده به خطر بیفتد. امروز در غرب کانون خانواده به خطر افتاده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اتفاقات اجتماعی که در غرب در حال رغم خوردن بوده و ازدواج هایی که بدون ثبت انجام می شود و یا ارتباط هایی که در جوامع غربی بین زن و مرد وجود دارد حاکی از تضعیف بنیان خانواده بود و این نوع روابط اجتماعی و فرهنگی قابل قبول نیست. رئیس جمهور در نشست مجمع عمونی سازمان ملل برای تمام دنیا به اهمیت بنیان خانواده اشاره کردند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه بشریت باید نگران باشند که کانون خانواده برهم نریزد چراکه اگر این اتفاق بیفتد دیگر معنایی برای جامعه وجود ندارد مگر اینکه همه آدم ها تحت پوشش و نظر یک قدرتی کنترل و اداره شوند. امروز در غرب چنین اتفاقی در حال رخ دادن است. کانون خانواده که تربیت افراد جامعه را بر عهده دارد در غرب از هم پاشیده است.

وی در ادامه تاکید کرد: تضعیف بنیان خانواده می تواند ارزش های دینی و انسانی را نیز از بین ببرد. پرداختن به تقویت بنیان خانواده یک ضرورت است که رئیس جمهور به درستی این حقیقت را برای مردم دنیا تبیین کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *