ساروی: امیدوارم یک مدال خوش‌رنگ را به مردم ایران تقدیم کنم/ استراحت کمتری نسبت کشتی آزاد داشتیم

ساروی: امیدوارم یک مدال خوش‌رنگ را به مردم ایران تقدیم کنم/ استراحت کمتری نسبت کشتی آزاد داشتیم

ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: امیدوارم بتوانم در فینال هم همین روند را ادامه دهم و یک مدال خوش‌رنگ را تقدیم مردم ایران کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس از هانگژو، محمدهادی ساروی پس از حضور در فینال رقابت‌های وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خدا را شکر کشتی‌های خوبی گرفتم. بعد از مسابقات جهانی چند روز استراحت کردیم. چون زمان کمتری برای استراحت داشتیم شرایط سخت‌تری نسبت به کشتی آزاد داشتیم.

او ادامه داد: خدا را شکر با شرایط مطلوبی به بازی‌های آسیایی رسیدم. کشتی‌های سنگینی در دور مقدماتی گرفتم. امیدوارم بعدازظهر هم بتوانم در فینال همین روند را ادامه دهم و یک مدال خوش‌رنگ را تقدیم مردم ایران کنم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان درباره دیدار اولش مقابل رستم آساکالف تصریح کرد: آساکالف همیشه در کشتی جنجال می‌کند و حربه‌اش این است. سال گذشته هم در مسابقات جهانی با او کشتی گرفتم اما خوشحالم که موفق شدم از سد او هم عبور کنم و فینالیست  شوم. امیدوارم با پیروزی در فینال بتوانم یک مدال خوش‌رنگ را به مردم ایران تقدیم کنم.

ساروی: امیدوارم یک مدال خوش‌رنگ را به مردم ایران تقدیم کنم/ استراحت کمتری نسبت کشتی آزاد داشتیم

میرزازاده: در فینال با یه یک کشتی منطقی قهرمان می‌شوم

امین میرزازاده، دارنده مدال طلا و نقره جهان، که توانست به فینال بازی‌های آسیایی هانگژو راه پیدا کند، درباره رقابت‌های پیش از فینالش اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم گام به گام پیش بروم و کشتی‌هایم را پیروز شوم. انشاءالله مردم دعا کنند در فینال هم بتوانم با اقتدار برنده کشتی باشم و مدال طلا را کسب کنم.

میرزازاده با اشاره به  اینکه حدود یک هفته پیش در مسابقات جهانی کشتی گرفته و حالا در بازی‌های آسیایی به فینال رسیده است، گفت: طبق برنامه و با کمک کادر فنی و آقای طالب نعمت‌پور که مربی مستقیم من در تیم ملی هستند شرایط تا اینجای کار خوب پیش رفته است. امیدوارم در فینال هم با یک کشتی منطقی بتوانم پیروز کشتی باشم و مدال طلا را کسب کنم. تمام تلاشم را می‌کنم که با یک مدال خوشرنگ دل هموطنانم را شاد کنم‌.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *