خطیبی: به بازیکنانم اعتماد کامل دارم

خطیبی: به بازیکنانم اعتماد کامل دارم

سادس/خوزستان سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و می‌دانم آنها در طول فصل، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش سادس، رسول خطیبی درباره دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: در وهله اول، خوشحالم بعد از وقفه‌ای نسبتا طولانی، دوباره به لیگ بازمی‌گردیم. هنوز دلیل این تعطیلی را درک نکردم و من هم مثل همه مربیان، از این موضوع ناراضی هستم چون بدنسازی و تمرین بدون بازی، بازیکنان را از شرایط مسابقه دور می‌کند و باعث افزایش مشکلات تیم‌ها در طول فصل می‌شود.

او ادامه داد: امیدوارم سازمان لیگ با مشورت گرفتن از مربیان و مدیران باشگاه‌ها، بهترین رویه را پیدا کند که تیم‌ها از تعطیلی مسابقات، آسیب نبینند. این وضعیت به صلاح فوتبال نیست و امکان دارد کیفیت لیگ را پایین بیاورد. با این حال، ما اینجا هستیم تا با مشکلات بجنگیم و تیم‌مان را در شرایط مطلوب به میدان بفرستیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان، در مورد بازی با استقلال خوزستان افزود: انتظار یک بازی سطح بالا و باکیفیت از سوی هر دو تیم را دارم. استقلال خوزستان را آنالیز کردیم و می‌دانیم تیمی جوان و با انگیزه در اختیار دارند. ما هم تیمی هستیم که در این 5 هفته ثابت کردیم به فوتبال روبه جلو و تهاجمی علاقه داریم و بدون تردید برای بازی با حریف، باز هم از تفکرات هجومی بهره می‌بریم. بازیکنان ما، جوان هستند اما به اندازه کافی انرژی و انگیزه دارند تا نتیجه هر دیداری را تغییر دهند. به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و می‌دانم آنها در طول فصل، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

خطیبی همچنین با اشاره به تمدیدقرارداد برای یک فصل دیگر، اضافه کرد: باید از دکتر مددی مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره تشکر کنم که در این شرایط به حمایت از من پرداختند. این موضوع تاثیر روحی زیادی روی تیم ما داشت و قطعا می‌تواند باعث افزایش انگیزه من و همکارانم باشد. ما در پیکان به دنبال آن هستیم تا نسل جدیدی از بازیکنان را به فوتبال معرفی کنیم و پای این هدف می‌ایستیم. در کنار آن، باید نتیجه بگیریم. در هر 5 بازی گذشته، پیکان عملکرد خوبی داشت اما گاها اشتباهات فردی باعث عدم نتیجه‌گیری ما شد و باید این اشتباهات را با کمک هم، به کمترین حد ممکن برسانیم. امیدوارم با توجه به شرایط فعلی، بتوانیم با کسب پیروزی و موفقیت در آینده نزدیک، پاسخ اعتماد مدیرعامل باشگاه را بدهیم.

او در نهایت گفت: برای بازی با استقلال خوزستان، آماده هستیم. این دیدار سخت اما جذاب است. استقلال خوزستان از تماشاگران و هوادارانش بهره می‌برد و این امر ممکن است کار ما را سخت کند ولی بازیکنانم انگیزه‌های زیادی دارند و بدون شک برای کسب برد وارد زمین می‌شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *