رئیس ناپولی‌: اوسیمن در ناپولی خوشحال است

رئیس ناپولی‌: اوسیمن در ناپولی خوشحال است

رئیس باشگاه ناپولی گفت با وجود حواشی اخیر مشکلی برای تمدید قرارداد ویکتور اوسیمن وجود ندارد.

به گزارش سادس، ناپولی تابستان گذشته و پس از کسب قهرمانی در سری A سعی کرد مانع از جدایی ویتکور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا شود. با این حال هفته گذشته پس از اینکه دو ویدئوی نژادپرستانه باشگاه ناپولی‌ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک مورد توجه قرار گرفت، بار دیگر شایعه‌ها درباره جدایی‌ اوسیمن قوت گرفتند.

حساب کاربری تیک‌تاک ناپولی ویدیویی از اوسیمن را منتشر کرد که به دنبال از دست رفتن یک ضربه پنالتی با صدای یک کودک می‌گوید: «لطفا به من پنالتی بدهید!»

مدیربرنامه‌های این بازیکن در واکنش به این اقدام تهدید کرد دست به پیگرد قانونی خواهد شد و در همین حال اوسیمن صفحه رسمی باشگاه در شبکه اجتماعی اینستاگرام را آنفالو کرد.

این بازیکن ۲۴ساله در پیروزی چهار بر صفر ناپولی برابر لچه نیمکت‌نشین بود داشت اما در ادامه با انتشار بیانیه‌ تلاش کرد به شایعات پایان بدهد. او در این بیانیه نوشت: «اجازه نمی‌دهم کسی بین من و ناپولی قرار بگیرد و عشق من به باشگاه تزلزل‌ناپذیر است.»

پس از اینکه ناپولی شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر دو مقابل رئال مادرید شکست خورد، رئیس باشگاه نگرانی‌ها مبنی بر عدم تمدید قرارداد اوسیمن را رد کرد. آئورلیو دی‌لورنتیس به برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو گفت: «ویکتور بازیکنی است که به‌تنهایی یک تیم را می‌سازد، بحثی نیست. مشکلی برای تمدید وجود ندارد. همه در ناپولی خوشحال‌اند.»

ناپولی سال ۲۰۲۰ اوسیمن را از لیل به خدمت گرفت و بهترین گلزن فصل گذشته سری A از آن زمان مورد توجه باشگاه‌هایی مانند چلسی، منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ قرار داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *