مظاهری: تفاوت میلیون دلارها را دیدیم

مظاهری: تفاوت میلیون دلارها را دیدیم

دروازه‌بان نساجی بعد از شکست تیمش مقابل الهلال گفت: فقط می‌توانیم بگویم که تفاوت میلیون دلار و بازیکنان را دیدید. ما تمام تلاش خود را کردیم.

به گزارش سادس، دو تیم نساجی و الهلال در دیداری از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر شاگردان ژسوس به پایان رسید.

رشید مظاهری، دروازه بان تیم فوتبال نساجی‌ پس از این شکست‌ گفت: در مورد بازی نمی‌توانیم صحبت کنیم. فقط می‌توانیم بگویم که تفاوت میلیون دلار و بازیکنان را دیدید. ما تمام تلاش خود را کردیم اما همین هست. همه تلاش خود را کردیم. نساجی اولین بار است که در آسیا بازی می‌کند.

  • ببینید

خلاصه دیدار نساجی ۰ – الهلال ۳

ویدیو/ اولین گل نیمار در آزادی و شادی پس گل از دریچه دوربین سادس

او ادامه داد: در برخی از اوقات حریف با بازیکنان ستاره‌اش را تحت فشار قرار دادیم. از مردم تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند. به آنها قول خواهیم داد که توانمان را بگذاریم و کار بزرگ کنیم.

مظاهری در خصوص حواشی ایجاد شده در نیمه اول ادامه داد: برخی بازیکنان تیم ما برای اولین بار است که در آسیا بازی می‌کنند. به نظرم زمانی که تیم عقب است باید از درگیری جلوگیری کنیم تا جبران کنیم. تلاش کردم که بازی سریع به جریان بیفتد تا جبران کنیم. تفاوت حرفه‌ای بودن اینجا مشخص شد. الهلال منتخب جهان است و این نیست که تیم ما شانس صعود نداشته‌ باشند. در برخی زمان‌ها الهلال را تحت فشار گذاشتیم. به شما قول می‌دهیم که یکی از شانس‌های صعود در این گروه هستیم. پس از اخراج بچه‌ها تلاش کردند جای یک نفر را پر کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *