درودگر: فاصله ما با الهلال ۳ گل نبود

درودگر: فاصله ما با الهلال ۳ گل نبود

مدیرعامل نساجی می‌گوید فاصله الهلال با نساجی این تعداد گل نبود و دو گل را خودشان به الهلال هدیه دادند.

به گزارش سادس، صادق درودگر پس از شکست ۳ بر صفر نساجی مقابل الهلال اظهار کرد: فوتبال چهره‌های متفاوت دارد و یک روز شرایط خوب و یک روز بد است. الهلال پرافتخار تیم آسیا است و امسال بسیار متفاوت ظاهر شده است. فاصله ما با الهلال ۳ گل نبود و خودمان دو گل به آن‌ها دادیم. باید به بچه‌ها خسته نباشید بگویم. شما می‌دانید که بازیکنان گران قیمت شرایط متفاوتی دارند و باکیفیت هستند.

فکر می‌کنم شوت بابایی تبدیل به گل شد

او ادامه داد: سعی ما این بود که بازی خوبی را به نمایش بگذارند. یکی دو اشتباه داشتیم و به نظرم می‌شد فاصله ما بیش از یک گل نباشد. فکر می‌کنم شوت اسماعیل بابایی هم تبدیل به گل شد.

  • ببینید

خلاصه دیدار نساجی ۰ – الهلال ۳

ویدیو/ اولین گل نیمار در آزادی و شادی پس گل از دریچه دوربین سادس

مدیرعامل باشگاه درباره پرتاب بطری و حواشی هواداران در این بازی گفت: بعضی از این هواداران اصلا از ما نیستند و جزو بچه‌های شناخته شده ما نیستند. با این حال ما باید بدانیم فوتبال محل رفاقت و هم زیستی است. به هر حال به همه عوامل تبریک می‌گویم که نشان دهیم میزبانی خوبی داشته باشیم. من از همه بچه‌ها راضی هستم. همه به خاطر میزبان از ما تشکر کردند و این به ما اطمینان بیشتری داد تا بازی‌های بیشتری در ایران داشته باشیم. باید از سفارت و تیم میهمان سوال کنید. وظیفه ما برگزاری خوب این بازی بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *