سپهرزاد: رکوردهای آسیا به جهان خیلی نزدیک شده است

سپهرزاد: رکوردهای آسیا به جهان خیلی نزدیک شده است

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: کشورهای آسیایی نگاه ویژه‌ای به دوومیدانی دارند و رکوردها به جهان خیلی نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس از هانگژو، هادی سپهرزاد درباره کسب مدال‌های طلا و نقره پرتاب دیسک توسط پرتابگران ایران اظهار داشت: خدا را شکر بهترین مدال‌ها به ایران رسید. احسان حدادی پنجمین مدالش در بازی‌های آسیایی را کسب کرد و حسین رسولی هم در اولین حضورش توانست طلا بگیرد. رسولی در قهرمانی آسیا از پنج رقیبش شکست خورده بود و اینجا توانست جبران کند. متاسفانه او برای حضور در اینجا شرایط پیچیده‌ای را پشت سر گذاشت و از ناحیه عضله سینه مصدوم شده بود و به همین دلیل تمرین‌هایش را سبک کرده بود.

او ادامه‌ داد: رسولی کار را با استرس شدیدی شروع کرد و ترس هم داشت اما رفته‌رفته بهتر شد و با رکورد ۶۲ متر توانست طلا را بگیرد.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی و مربی رسولی درباره اینکه برخی شانس کمی برای دوومیدانی در کسب مدال قائل بودند، گفت: شاید اگر خیلی‌ها که شانسی متصور نبودند، انرژی مثبتی می‌دادند، شرایط ما بهتر بود. اگر اسماعیل‌نژاد و صابری رکوردشان در  قهرمانی آسیا را تکرار می‌کردند، شانس قطعی مدال بودند. همه می‌دانند شرایط ویژه‌ای در مسابقات دوومیدانی حاکم است و ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر می‌شوند.

سپهرزاد تاکید کرد: بعد از ۹ سال دوباره به بازی‌های آسیایی آمدم و دیدم که کشورهای آسیایی به‌طور ویژه در دوومیدانی کار می‌کنند و رکوردهای ورزشکاران نزدیک به رکوردهای جهانی شده است. بنابراین ما هم باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و جلو برویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *