شکست سنگین هلند برابر بلژیک در والیبال انتخابی المپیک

شکست سنگین هلند برابر بلژیک در والیبال انتخابی المپیک

تیم والیبال هلند، رقیب اصلی ایران در رنکینگ جهانی، شکست بدی را تجربه کرد.

به گزارش سادس، در ادامه رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک پاریس، هلند رقیب اصلی ایران در رنکینگ جهانی به مصاف بلژیک رفت و با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست خورد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۵ به سود والیبال بلژیک تمام شد تا هلند شکست بدی را تجربه کند.

در دیگر دیدارهای برگزارشده، صربستان توانست با نتیجه سه بر یک مصر را شکست دهد. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۱۸ بر ۲۵،  ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۴ و  ۲۵ بر ۱۶ به سود صربستان پایان یافت.

آرژانتین، دیگر مدعی مسابقات انتخابی المپیک، توانست بلغارستان را با نتیجه قاطع سه بر صفر شکست دهد. همچنین اسلوونی مقابل فنلاند با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. آرژانتین با این پیروزی به دومین بردش در انتخابی المپیک دست یافت تا در گروهش در رده دوم قرار بگیرد. همچنین هلند با این شکست دومین باخت خود را ثبت در کارنامه ثبت کرد.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه سه‌شنبه یازدهم مهر در سومین مسابقه خود به مصاف قطر می‌رود. ملی‌پوشان ایران در نخستین بازی سه بر یک نتیجه را به آلمان واگذار کردند و در دومین بازی با نتیجه سه بر صفر مغلوب اوکراین شدند.

۲۴ تیم شرکت‌کننده در مسابقات گروه مردان در سه گروه زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت:

گروه اول: برزیل (میزبان)، ایتالیا، ایران، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر
گروه دوم: ژاپن (میزبان)، آمریکا، اسلوونی، صربستان، ترکیه، تونس، مصر و فنلاند
گروه سوم: چین (میزبان)، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک، بلژیک و بلغارستان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *