ساکت: مطالبه الاتحاد خارج از عرف و مسائل ورزشی بود/ شکایت خواهیم کرد

ساکت: مطالبه الاتحاد خارج از عرف و مسائل ورزشی بود/ شکایت خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه سپاهان معتقد است که همه شرایط برای بازی با الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان فراهم بوده است.

به گزارش سادس، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه «برای برگزاری یک مسابقه استاندارد همه شرایط از هفته‌ها قبل سازمان‌دهی شده بود و همه عوامل درگیر برای برگزاری بازی با الاتحاد، کار را آماده کرده بودند،» اظهار کرد: هنگام ورود کاروان الاتحاد استقبال بسیار خوب و شایسته‌ای از آنها داشتیم که مورد تقدیر مدیرعامل محترم این باشگاه هم قرار گرفت و اطلاعیه‌ای نیز در همین خصوص صادر کرد.

وی ادامه داد: روز گذشته ساعت ۱۱ صبح جلسه پیش از بازی با حضور نماینده AFC و نماینده امنیتی AFC  و نیز مدیران تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد عربستان برگزار شد. همه چیز برای برگزاری یک مسابقه خوب مورد تایید قرار گرفت. در این جلسه هیچ ابهامی مطرح نشد و در صورت‌جلسه هم چیزی را مشاهده نمی‌کنید. حتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با هماهنگی ناظر بازی و مسئول برگزاری مسابقه، ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته ورزشگاه را برای تمرین در اختیار تیم محترم الاتحاد عربستان قرار داد و آنها با همین شرایط امروز و طراحی‌های موجود تمرین کردند و خیلی هم تشکر کردند و از میزبانی سپاهان تقدیر کردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ورزشگاه ۴۵ هزاری نفری نقش جهان بیش از ۲ سال و نیم است که مورد تایید نمایندگان فیفا و AFC، کمیته مجوز حرفه‌ای، فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان لیگ قرار گرفته و با همین شکل و شمایل و طراحی که امروز شاهد آن بودید، میزبان ده‌ها و صدها مسابقه بوده است.

او افزود: امروز هم شرایط به خوبی جلو می‌رفت و همه برگزارکنندگان و مسئولان انتظامی و امنیتی به خوبی شرایط را سازمان‌دهی کرده بودند و هواداران پرشور آقا و خانم باشگاه سپاهان نیز حضور همه جانبه و حماسی داشتند و شرایط به سمت برگزاری بازی بود.

ساکت عنوان کرد: سفیر محترم کشور عربستان مهمان ما بودند و از ساعت‌ها قبل در خدمت او بودیم اما در نزدیکی‌های ساعت برگزاری بازی مواردی از سوی ناظر اعلام شد که توسط تیم الاتحاد مطالبه شده بود که چنین چیزهایی خارج از عرف و مسائل ورزشی بود و برخلاف اصولی است که همه جا مطرح است. روز گذشته این ورزشگاه مورد استفاده تیم حریف قرار گرفته بود اما ناگهان دیدیم که الاتحاد اقدام به خروج از ورزشگاه کرد و داوران نیز بازی را نیمه کاره اعلام کردند.

او ادامه داد: ما شکایت خودمان را از باشگاه الاتحاد سریعا با مستندات موجود به AFC  ارائه خواهیم داد که ورزشگاه با این شکل و شمایل و استانداردها سال‌ها مورد استفاده بوده و هیچ نکته خاصی درباره آن مطرح نبوده است. تیم الاتحاد با همان استانداردهایی که وارد اصفهان شد، مورد بدرقه قرار گرفت و به فرودگاه رفتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *