صعود بایبردی به مرحله یک‌چهارم انفرادی کامپوند/ بقیه کمانداران حذف شدند

صعود بایبردی به مرحله یک‌چهارم انفرادی کامپوند/ بقیه کمانداران حذف شدند

گیسا بایبردی در کامپوند انفرادی به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی صعود کرد اما سایر نمایندگان کامپوند و ریکرو حذف شدند.

به گزارش سادس، در نهمین روز بازی‌های آسیایی، نمایندگان تیروکمان ایران در مرحله یک‌شانزدهم و یک‌هشتم انفرادی کامپوند رقابت کردند و تنها گیسا بایبردی به مرحله یک‌چهارم راه یافت. محمدصالح پالیزبان و آرمین پاکزاد از دور رقابت‌ها کنار رفتند. در بخش ریکرو هم تمام نمایندگان حذف شدند.

نتایج کمانداران ایران در کامپوند مردان و زنان:

آرمین پاکزاد مقابل نماینده ویتنام با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۶ باخت و از دور رقابت‌ها حذف شد.

محمدصالح پالیزبان در مصاف با نماینده عراق با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۲ به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم شد. او در مصاف با نماینده قزاقستان با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۸ شکست خورد و از صعود به دور بعدی بازماند.

گیسا بایبردی نیز در مقابل نماینده ویتنام پس از تساوی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۸ در تیر طلایی پیروز و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. او مقابل نماینده چین‌تایپه هم پس از تساوی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۴ در تیر طلایی پیروز و راهی مرحله یک‌چهارم شد.

نتایج کمانداران ایران در ریکرو مردان و زنان:

یسنا پورماهانی در دور اول با نتیجه شش بر چهار حریفش را برد و در مرحله یک‌شانزدهم با نتیجه پنج بر شش مقابل نماینده اندونزی شکست خورد و حذف شد.

در بخش زنان مبینا فلاح برابر نماینده قطر شش بر چهار به پیروزی رسید و راهی دور یک‌شانزدهم نهایی شد. او در مرحله بعد مقابل نماینده ژاپن با نتیجه یک بر هفت شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

رضا شبانی در نبرد با ظریف محمد از مالزی با نتیجه شش بر صفر پیروز شد اما در یک‌هشتم نهایی مقابل نماینده چین شش بر دو شکست خورد و حذف شد.

محمدحسین گلشنی در مصاف با محمدحکیم احمد از بنگلادش با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

صبح امروز تیم‌های میکس ریکرو، تیم کامپوند مردان و زنان به یک‌چهارم نهایی صعود کردند و تیم میکس کامپوند نیز حذف شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *