احسان حدادی: ۲۲ سال خاطره ورزشی‌ام امروز تمام می‌شود

احسان حدادی: ۲۲ سال خاطره ورزشی‌ام امروز تمام می‌شود

احسان حدادی رکورددار حضور در بازی های آسیایی گفت: «امروز روزی هست که چندین سال و چند ماه منتظرش هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس به هانگژو، احسان حدادی رکورددار حضور در بازی های آسیایی و دارنده ۴ مدال طلای این مسابقات، گفت: امروز روزی هست که چندین سال و چند ماه منتظرش هستیم . ۲۰- ۲۲ سال خاطره از ورزش فکر می‌کنم امروز دیگر تمام شود.

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران درباره احتمال کسب مدال طلا و خداحافظی از دنیای ورزش افزود: امیدوارم روز خوبی باشد و فکر کنم آخرین بازی های آسیایی باشد.

همچنین حسین توکلی درباره حدادی اظهار کرد: احسان شاگرد نیست و خودش استاد است. ما همراهش هستیم و کمکش می کنیم و از هر کاری که از ما ساخته باشد دریغ نداریم. حضور داشتن در بازی های آسیایی خودش یک افتخار است و او ۴ تا طلا دارد و امیدواریم که امروز به یک مدال دیگر که پنجمی هست برسد فارغ از هر رنگی که داشته باشد بسیار ارزشمند است.

توکلی در پایان گفت: امیدوارم خودش باشد، روز خوبش باشد. تلاش مان را کردیم هر کاری که لازم بوده کردیم، امیدوارم امروز روز خوبی برایش باشد.

به گزارش سادس، حدادی که ۴ طلای بازیهای آسیایی را در کارنامه دارد، اگر امروز قهرمان شود، با ۵ طلا به پرافتخارترین ورزشکار ایران در تاریخ بازیهای آسیایی تبدیل می‌شود و رکورد ۴ طلا و یک نقره محمد نصیری را پشت سر می‌گذارد.

مسابقه پرتاب دیسک بازیهای آسیایی از ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *