پورموسوی دوای درد استقلال خوزستان است/ باید به مارتینز فرصت داد

پورموسوی دوای درد استقلال خوزستان است/ باید به مارتینز فرصت داد

سادس/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است، اگرچه استقلال خوزستان در چهار بازی متحمل شکست شده، اما فوتبال مالکانه ای به نمایش گذاشته است و می تواند به روزهای خوب خود برگردد.

کریم شریفی در گفت و گو با سادس، با اشاره به حواشی اخیر پیرامون استتقلال خوزستان، اظهارکرد: معتقدم پورموسوی دوای درد استقلا ل خوزستان است. تیم استقلال خوزستان یکی از تیم های تاکتیکی این فصل لیگ برتر است، تیمی که خیلی روان و با برنامه بازی می کند و موقعیت های زیادی نیز در پنج بازی بازی گذشته خود روی دروازه حریفان خلق کرده است.

در سه بازی استقلال خوزستان چهره بازنده را نداشت

وی ادامه داد: البته در امر گلزنی بدشانسی گریبان این تیم را گرفته است و در سه بازی اصلا مستحق شکست نبود و همان طور که دیدید با حداقل گل، نتیجه را به حریفان واگذار کرد. به نظر من در سه بازی گذشته استقلال صاحب توپ و میدان بود و هرگز چهره یک بازنده را نداشت.

این مربی فوتبال عنوان کرد: معتقدم استقلال خوزستان نسبت به دو نماینده دیگر فوتبال استان خوزستان، فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشته است که جای تقدیر دارد. اگر نگاهی به خط دفاعی دو تیم فولاد و نفت آبادان در جریان بازی های چند هفته ابتدایی لیگ متحمل شکست های سنگین نیز شده‌اند، داشته باشیم، نکته قابل تامل درباره استقلال خوزستان این است که هرگز متحمل شکست سنگین نشده است. این تیم هر چند به خاطر جنگ مدیریتی و مشکلات به وجوده آمده در شروع فصل، تمرینات خود را دیر شروع کرد ولی باز هم یکی از تیم هایی بود که در لیگ برتر علاوه بر ارائه فوتبال مالکانه، فوتبال تهاجمی به نمایش گذاشته است. اما نبود یک گلزن قهار این تیم را از بردن محروم کرده است.

پورموسوی دوای درد استقلال خوزستان است/ باید به مارتینز فرصت داد

باشگاه استقلال فصل گذشته نتیجه حمایت‌های خود را دید

وی با بیان این که پورموسوی یکی از مربیان کاردان و فهیم فوتبال استان خوزستان است، عنوان کرد: خوزستانی ها باید از این مربی حمایت کنند چون پورموسوی در فصل گذشته لیگ یک نیز در شروع مسابقات تیمش بد کار کرد ولی مدیران استقلال به او فرصت دادند و حمایت کردند و نتیجه اعتماد خودشان را هم گرفتند و استقلال خوزستان با درایت پورموسوی به لیگ برتر صعود کرد.

شریفی بیان کرد: در حال حاضر نیز باید مدیریت و هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از پورموسوی حمایت کنند که البته طی روزهای گذشته حمایت همه جانبه خود را اعلام کرده اند. این مدیران مطمئن باشند استقلال خوزستان به روزهای خوب خود باز خواهد گشت و شاهد روند خوب این تیم خواهند بود. استقلال خوزستان نسبت به دو نماینده دیگر استان ریخت و پاش نداشت و در جذب بازیکن اقدام به خرید بازیکنان خارجی بی کیفت هم نداشت و به بومی ها توجه کرد.

پورموسوی دوای درد استقلال خوزستان است/ باید به مارتینز فرصت داد

باید به مارتینز فرصت داد

وی همچنین درباره تیم فولاد، گفت: مدیریت باشگاه فولاد به درخواست هواداران این تیم که خواهان یک مربی خارجی بودند عمل کرد و به نظر من باید به مارتینز فرصت لازم را داد و تماشاگران هم باید صبوری به خرج دهند و این تیم را حمایت کنند. امیدوارم فولاد به روزهای اوج خود برگردد. البته به نظر من فولاد به یک هافبک طراح و بازی ساز و نیز یک مهاجم گلزن نیاز دارد.

فوتبال پایه خوزستان در حال نابودی است

این مربی فوتبال خاطرنشان کرد: فوتبال پایه خوزستان در حال نابودی است و نماینده گان فوتبال استان در فوتبال پایه خصوصا تیم های شرکتی رو به استفاده از بازیکنان غیربومی آورده اند. جای سوال است که چرا در حالی که خوزستان معدن بازیکن است و باید تیم های خوزستانی از بازیکنان خلاق فوتبال استان بهره ببرند، متاسفانه ۶۰ درصد بازیکنان این تیم ها غیربومی هستند؟ معتقدم ورود بازیکنانی غیربومی به فوتبال استان، خیانت به فوتبال استان است. خوزستان باید صادرکننده بازیکن به تمام نقاط کشور باشد چون خوزستان مهد فوتبال ایران است. امیدوارم هیات فوتبال استان سریعا جلوی مربی نماها و این باشگاه‌ها را بگیرد و اجازه ورود بازیکنان غیربومی در فوتبال پایه استان ندهد تا شاهد بازیکن سازی و سالم سازی در فوتبال استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *