دلیل درخشش لوکاکو در رم از زبان مهاجم بلژیکی

دلیل درخشش لوکاکو در رم از زبان مهاجم بلژیکی

گلزن بلژیکی رم گفت رابطه خوبی که با ژوزه مورینیو و پائولو دیبالا دارد باعث درخشش او در این فصل شده است.

به گزارش سادس، در هفته هفتم سری آ، رم که هفته گذشته با نتیجه سنگین چهار بر یک از جنوا شکست خورده بود، موفق شد با درخشش دیبالا که هر دو گل تیمش را برای پلگرینی و لوکاکو ساخت، از سد فروزینونه عبور کند و به دومین پیروزی این فصل خود برسد.

رم با این پیروزی هشت امتیازی شد و از منطقه سقوط فرار کرد و تا رتبه دوازدهم جدول صعود کرد. سردار آزمون در این بازی هم فرصت زیادی برای خودنمایی پیدا نکرد و از دقیقه ۸۸ وارد زمین شد و نتوانست اتفاق خاصی رقم بزند.

روملو لوکاکو بعد از ادامه درخشش در رم ایتالیا گفت: این بازی برای ما خیلی مهم بود. ما در چند روز گذشته با هم در باشگاه صحبت کردیم و گفتیم که این بازی واقعا برای ما مهم است. عملکرد خوبی داشتیم و دو گل زدیم و گلی هم نخوردیم. باید همین طور ادامه دهیم.

این چهارمین گل لوکاکو در پنج بازی اولش برای جالوروسی بود. ژوزه مورینیو گفته بود که روملو باید احساس کند که در تیم به او عشق می ورزند تا بهترین کارش را ارائه دهد. مهاجم بلژیکی در پاسخ به این سوال که این موضوع درست است یا خیر افزود؟ بله، ما رابطه خوبی با هم داریم و مورینیو من را به خوبی می شناسد. باید خودم را در اختیار رم قرار دهم و همچنین می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم که از روز اول به من کمک کردند. فکر می‌کنم رابطه خوبی که بین من با دیبالا و مورینیو است باعث پیشرفتم شده است. تیم مهم‌ترین چیز است. ما در موقعیت سختی قرار داریم، همه ما این را می‌دانیم و باید روند خوبمان را در بازی‌های بعدی نیز ادامه دهیم.

با توجه به همکاری خوب لوکاکو با لائوتارو مارتینز در اینتر، از لوکاکو پرسیده شد که آیا همکاری با دیبالا نیز به همان اندازه موثر خواهد بود یا خیر که گلزن بلژیکی گفت: همیشه رابطه خوبی با همه هم‌تیمی‌هایم داشتم. این مهم است که یکدیگر را بشناسید. پائولو دیبالا بازیکنی با کیفیت است و من و او می‌خواهیم تمام تلاشمان را برای رم انجام دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *