کشف میلیاردی ابزارآلات صنعتی قاچاق در کارخانه متروکه در گرمسار

سادس/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار ، محل دیوی ۶۰۰ قلم ابزارآلات صنعتی قاچاق به ارزش ۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه ۹ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر ورود حجم زیادی از کالا به داخل یک کارخانه متروکه در شهرک صنعتی گرمسار، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: با انجام تحقیقات اولیه و پرس و جو از نگهبان کارخانه متروکه اعلامی مشخص شد، ملک متعلق به یک خانم بوده که ۶۰۰ قلم ابزار آلات صنعتی فاقد اسناد مثبته گمرکی را در آنجا دپو کرده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی اداره صمت شهرستان معلوم شد مالک هیچ گونه اقدامی برای راه اندازی فعالیت اقتصادی و صنعتی نداشته و وجود این مقدار ابزارآلات در یک کارخانه متروکه کاملا شبه برانگیز است.

این مقام ارشد انتظامی به دستگیری مالک کارخانه متروکه در حوزه ایوانکی طی یک عملیات منسجم و هوشمندانه پلیسی اشاره کرد و افزود: متهمه در بازجویی های پلیس به خرید و نگهداری ابزارآلات به صورت قاچاق برای فروش در زمان مناسب اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. خاطرنشان کرد: متهمه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و محموله کشف شده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گرمسار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *