رونمایی از المان‌های نوری هفته وحدت در پایتخت

معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اقدامات این سازمان همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، از رونمایی المان نوری گل محمدی و المان‌هایی مزین به نام حضرت محمد (ص) در فضای شهری پایتخت خبر داد.

به گزارش سادس، علی صارمی معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی در میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، از رونمایی المان نوری گل محمدی و المان‌های نوری مزین به نام حضرت محمد (ص) در فضای شهری پایتخت خبر داد.

به گفته معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی، المان نوری گل محمدی در محدوده برج میلاد و المان‌های نوری مزین به نام حضرت محمد (ص) در میدان سپاه، خیابان وحدت اسلامی تقاطع خیابان بهشت، میدان انقلاب اسلامی و ابتدای بزرگراه مدرس نصب خواهند شد.

همچنین همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و به یمن میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) پویش فرهنگی “وَلا تَفَرَّقوا” با هدف تجلی برادری و مهربانی میان مسلمانان به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

رونمایی از المان‌های نوری هفته وحدت در پایتخت

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، طرح‌های اکران شده با نگاهی ویژه به “هفته وحدت” و “میلاد حضرت نبی اکرم (ص)” با عباراتی از جمله؛ «ما را به گرد کعبه طوافی است مشترک» ، « قبله یکی، کتاب یکی، آرمان یکی است» ، «مسجد یکی، مناره یکی، اذان یکی است»، «توحید حرف اول دین محمد است» ، «عرش با نور نگاه تو چراغانی شد» ، «خاک از برکت تو مسجد رحمانی شد»و «پدر امتی و اذن شفاعت باتوست» در فضای شهری پایتخت اکران شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *