ضیافت ۴۰ هزار نفری در گلستان شهدای اصفهان با برنامه شب های پرستاره

مدیر اجرایی «شب های پرستاره»، گفت برنامه هفته دفاع مقدس با عنوان «شب‌های پرستاره» از روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه به مدت ۴ شب با روایتگری حاج حسین یکتا و نغمه سرایی حاج سید رضا نریمانی و دیگر مادحین در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

 فرشاد ابراهیمی مدیر اجرایی ویژه برنامه دفاع مقدس شب های پرستاره ۱۴۰۲ در گفتگو با سادس با اشاره به استقبال مردم شهید پرور استان اصفهان از برنامه روایتگری حاج حسین یکتا در گلستان شهدای اصفهان،بیان کرد: ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با عنوان «شب‌های پرستاره» از روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه به مدت ۴ شب با روایتگری حاج حسین یکتا و نغمه سرایی حاج سید رضا نریمانی و دیگر مادحین در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

 

وی استقبال مردمی از این برنامه را بی نظیر عنوان کرد و افزود: در چهار شب برگزاری مراسم بیش از ۴۰ هزار نفر با حضور در گلستان شهدای اصفهان از این برنامه استقبال کردند. به غیر از شهرهای استان اصفهان از دیگر استان ها از جمله مازندران، تهران، قم، چارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد برای شرکت در این مراسم حضور یافتند.

 

ابراهیمی در ادامه گفت: این مراسم در سطح ملی از شبکه قرآن و رسانه های مجازی هر شب به صورت مستقیم پخش شد. شبکه سوم و یک سیما هم به پوشش این برنامه پرداختند. شبکه اصفهان هرشب ساعت ۲۳:۳۰ این برنامه را باز پخش کرد. تمامی شبکه های استانی هم اقدام به پخش برنامه کردند.

 

مسئول کانون داوطلبان جمعیت امام رضایی ها در اصفهان خاطر نشان کرد: این برنامه بزرگ قطعا با یک اقدام گروهی در سطح ملی برگزار شده است و جا دارد از تلاش های بی وقفه مدیران و پرسنل استانداری، فرمانداری،شهرداری، سپاه پاسداران، فراجا، مجتمع فولاد مبارکه، بنیاد خاتم الاوصیا، مدیریت محترم گلستان شهدا، خادمین شهدا، جمعیت امام رضایی ها، شبکه قرآن و سوم سیما، شبکه های استانی خصوصا شبکه اصفهان و تهیه کننده امیر مقصودی و مسئول هماهنگی آقای علیرضا اسماعیلی و آقای علی امیر منش کارگردان برنامه و همه عوامل سازنده قدردانی نماییم.

 

ابراهیمی در خاتمه تصریح کرد: برنامه شب‌های پرستاره در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در گلزار شهدا بهشت زهرا (س) و در سال ۱۴۰۰ در گلزار شهدای قم با استقبال بی سابقه مردم برگزار شد و این بار این برنامه معنوی امسال در کنار مزار شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی و دیگر شهدای استان اصفهان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *