مصاف شاگردان عنایتی با صعودکننده عجیب بازی‌های آسیایی

مصاف شاگردان عنایتی با صعودکننده عجیب بازی‌های آسیایی

ایران و هنگ‌کنگ در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف هم می‌روند که در صورت برتری راهی نیمه‌نهایی خواهند شد.

به گزارش سادس، شاگردان رضا عنایتی در پنجمین دیدار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو در مرحله یک‌ چهارم نهایی این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ امروز به مصاف هنگ‌کنگ می‌روند.

تیم‌ملی امید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها با دوگل تایلند را شکست داد تا در ادامه سیر صعودی خود در بازی‌های آسیایی پس از دو دوره، به جمع ۸ تیم برتر دست پیدا کند.

هنگ‌کنگی‌ها پس از قبول شکست در دو دیدار متوالی برابر ازبکستان به اقتصادی‌ترین شکل ممکن از سد افغانستان گذشتند تا به طرزی عجیب با یک گل زده خود را برای اولین بار در تاریخ به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی برسانند.

شاگردان رضا عنایتی در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، ماه گذشته با گلزنی محمدامین حزباوی، محمد قربانی و الهیار صیادمنش مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کردند و حالا در غیاب این سه بازیکن، در سودای شکست دوباره این تیم هستند.

از جمله اتفاقات مهم درباره تیم ملی امید خارج شدن سه بازیکن پرسپولیس از اردوی این تیم در بازی‌های آسیایی است که منجر به خالی شدن دست رضا عنایتی می‌شود.

تاریخچه مصاف های ایران هنگ‌کنگ

در تاریخ بازی‌های آسیایی ایران و هنگ‌کنگ تنها یک بار  به مصاف هم رفته‌اند که آن مسابقه در سال ۲۰۰۶ میلادی با برتری دو بر یک امیدهای ایران به اتمام رسیده است.

عملکرد دو تیم در ۵ بازی اخیر

ایران: ۴ برد، ۱ باخت

هنگ‌کنگ: ۱ برد، ۱ مساوی، ۳ باخت

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *