کشف انبار ۱۰۰۰ میلیارد قاچاق در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف انبار ۱۰۰۰ میلیارد ریالی لوازم‌خانگی و صنعتی قاچاق در کهریزک خبرداد.

به گزارش سادس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تاکیدات و تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ مبنی بر مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا در تمامی اصناف و حمایت از تولید و تولیدگران داخلی، تیم مبارزه با قاچاق شهرستان ری تشکیل شده و بازرسی محسوس و نامحسوس از انبارها را در دستورکار خود قرار داد.

وی ادامه داد:‌ در بازرسی از انبارها بر اساس منابعی که در اختیار داشتیم، یکی از بزرگترین انبارهای بخش کهریزک که در آن اقدام به نگهداری از کالای قاچاق شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات در دستورکار قرار گرفت.

طرهانی با اشاره به حضور ماموران در محل و بازرسی از این انبار گفت: ماموران در جریان بازرسی‌های اولیه از این انبار هیچ‌گونه مدرکی مبنی بر ثبت کالا در سامانه جامع انبارداران و کالا از راه قانونی را پیدا نکردند. در همین راستا نیز با هماهنگی دستگاه قضایی انبار مذکور برای بررسی بیشتر پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری درباره ارزش ریالی و نوع اقلام قاچاق دپو شده در این انبار نیز گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته اقلام موجود در این انبار شامل لوازم‌خانگی، لوازم صنعتی، خوراکی و پارچه به ارزش تقریبی بیش از  ۱۰۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر نیز بازداشت شد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم باید به دادسرا برود. همچنین تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *