هشدار کانسلو به بازیکنان بارسلونا بعد از صدرنشینی موقت

هشدار کانسلو به بازیکنان بارسلونا بعد از صدرنشینی موقت

ژائو کانسلو به مدافعان بارسلونا هشدار داد در بازی‌های بعدی نباید به راحتی فرصت‌های گلزنی را از دست دهند.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته هشتم رقابت‌های لالیگا به مصاف سویا رفت و توانست با تک گلی که سرخیو راموس به اشتباه وارد دروازه خودی کرد به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را کسب کند.

ژائو کانسلو پس از پیروزی بارسلونا مقابل سویا تاکید کرد تیمش باید در دیدارهای پیش رو بیشتر فرصت طلب باشد و نباید موقعیت های گلزنی را به راحتی از دست دهد.کانسلو در صحبت با ‘Movistar La Liga’ گفت: پیروزی سختی به دست آوردیم. برابر یک تیم بزرگ بازی کردیم. بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما اثربخشی لازم برای کسب نتیجه بهتر را نداشتیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز خاطرنشان کرد که بارسلونا برابر مایورکا مستحق برد بود، اما در آن دیدار نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند.

کانسلو در پایان تاکید کرد: ما در حال حاضر صدرنشین هستیم و  این هفته خیرونا با مادرید روبرو خواهد شد که خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. امیدوارم بتوانیم در هفته‌های پیش رو اختلافمان را با تیم‌های بعدی بیشتر کنیم. 

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد با ۲۰ امتیاز موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد. این درحالی است که سویا با ۷ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *