کورتوا: چلسی درباره کپا اشتباه کرد

کورتوا: چلسی درباره کپا اشتباه کرد

دروازه‌بان شماره یک رئال مادرید، درباره حضور کپا آریسابالاگا در این تیم مادریدی صحبت کرد.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، رئال مادرید در تابستان سال جاری با بدشانسی مواجه شد چرا که تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی تیم به همراه میلیتائو رباط صلیبی پاره کردند. رئال برای جایگزینی کورتوا با کپا آریسابالاگا، سنگربان اسپانیایی چلسی به صورت قرضی قرارداد امضا کرد.

تیبو کورتوا درباره حضور کپا در رئال گفت:‌ فکر می‌کنم چلسی درباره این دروازه‌بان تاثیرگذار اشتباه کرد. او بسیار قوی است و مطمئناً شایسته حضور در جمع ۵ دروازه‌بان برتر جهان است. فصل گذشته، کپا در ۲۹ بازی در لیگ برتر انگلیس ۳۳ گل دریافت کرد و ۸  بار دروازه خود را بسته نگه داشت.

«کپا» که سابقه بازی برای اتلتیک‌بیلبائو را هم در کارنامه دارد، با قراردادی ۸۰ میلیون دلاری به چلسی پیوسته بود و لقب گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ را از آن خود کرده است. او مورد توجه بایرن نیز بود ولی در نهایت تصمیم به حضور در رئال گرفت. 

رئال مادرید داوید آلابا، ادر میلیتائو، تیبو کورتوا و آردا گولر را برای بازی شنبه مقابل خیرونا در اختیار نخواهد داشت. میلیتائو و کورتوا به دلیل مصدومیت طولانی مدت ماه‌ها از میادین دور هستند و گولر به دلیل مصدومیت ران غایب است.

آلابا آخرین بازیکنی است که به لیست مصدومان پیوسته است. این ملی‌پوش اتریشی در نیمه اول دیدار مقابل لاس پالماس دچار مشکل کشاله ران شد. رئال مادرید در حالی باید به دیدار خیرونا برود که این تیم شگفتی‌ساز لالیگا در این فصل بوده و در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *