دمیر: رقبای سخت‌تری در پیش داریم/ پذیرفته: از ابتدای بازی خوب بودیم

دمیر: رقبای سخت‌تری در پیش داریم/ پذیرفته: از ابتدای بازی خوب بودیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: راند اول بازی‌های آسیایی را خوب به پایان رساندیم، اما رقبای سخت‌تری در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی سادس از هانگژو،‌ هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره عملکرد بازیکنانش مقابل قزاقستان گفت: بازی در نیمه اول راحت نبود و آن‌ها چند پرتاب سه‌امتیازی خوب داشتند اما در نیمه دوم ما سعی کردیم به بازی برگردیم و سریع‌تر بازی کردیم. همه تیم بهتر و خوب بازی کردند.

او درباره صعود ایران به مرحله دوم بازی‌های آسیایی نیز گفت: ما راند اول را به عنوان صدرنشین گروه به اتمام رساندیم و حالا منتظر حریف بعدی خود برای بازی پلی‌آف هستیم و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد. 

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران اظهار کرد: تیم‌های مرحله بعد رقیبان سخت‌تری هستند و بین کیفیت آن‌ها تفاوت‌های زیادی با تیم‌های این مرحله است؛ برخی تیم‌ها هستند که در این مرحله سه بازیکن خارجی دارند و مهم است با چه حریفی روبه‌رو شویم و باید منتظر باشیم ببینیم که با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم. باید خودمان را آماده کنیم.

دمیر: رقبای سخت‌تری در پیش داریم/ پذیرفته: از ابتدای بازی خوب بودیم

پذیرفته: نبض بازی را دراختیار داشتیم

همچنین سجاد پذیرفته ملی پوش بسکتبال ایران نیز بعد از پیروزی برابر قزاقستان اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم‌ این بازی را ببریم. دست تک تک بازیکنان و کادرفنی درد نکند. رفته رفته بهتر می‌شویم. امروز هم از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتیم. البته یک مقاطعی از بازی تمرکزمان کمتر بود که آنها توانستند نزدیک شوند. در نیمه‌ دوم با دفاع خوب و همدلی بازیکنان توانستیم‌ یک برد خوب را به دست بیاوریم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: با این برد به عنوان صدرنشین گروه مستقیما به یک چهارم نهایی رفتیم. باید در این مرحله احتمالا با یکی از تیم‌های اردن یا فیلیپین بازی کنیم که هر دو تیم‌ هم چند بازیکن خارجی دارند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم با برد بعدی به‌ نیمه نهایی برسیم.

میرزایی: صدرنشین شدیم، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است

میثم میرزایی، سنتر تیم ملی بسکتبال ایران نیز بعد از شکست قزاقستان و صعود به مرحله بعد اظهار داشت: اول‌ از همه به بچه های تیم و کادرفنی خسته نباشید می گویم که در این بازی خیلی زحمت کشیدند. خدا را شکر بازی خوبی بود. قزاقستان با سرعت زیادی بازی می‌کرد، اما رفته رفته توانستیم بازی را کنترل کنیم. 

وی افزود: خوشحالم که بردیم‌ و به عنوان صدرنشین صعود کردیم، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. منتظریم تا حریف بعدی‌مان از بین‌ اردن و فیلیپین مشخص شود. امیدوارم بتوانیم بازی بعدی را هم ببریم و به جمع ۴ تیم صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران درخصوص‌ شانس ایران‌ برای کسب مدال در هانگژو گفت: تیم ما خیلی جوان است و با یک نسل جدید وارد مسابقات شدیم. بازی به بازی‌ پیش‌ می‌رویم. باور کنید نسبت به دوره قبل سطح مسابقات خیلی بالاتر است. اکثر تیم ها با اینکه بازی های آسیایی است، بازیکن خارجی‌ آوردند. ما از این قانون خبر نداشتیم و در گذشته به این شکل نبود. البته نمی‌خواهم بهانه بیاورم و ما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب‌ کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *