بازیکن محبوب مادریدی‌ها تمدید می‌کند

بازیکن محبوب مادریدی‌ها تمدید می‌کند

ادواردو کاماوینگا در آستانه تمدید قراردادش با رئال مادرید است.

به گزارش سادس و به نقل از آس، رئال مادرید به دنبال تمدید قراردادش با ادواردو کاماوینگا، یکی از بهترین بازیکنانش است و این خبر به‌زودی اعلام می‌شود. رئال این بازیکن را به عنوان یکی از جایگزینان کروس و مودریچ در نظر دارد.

ادواردو کاماوینگا در هشت بازی در فصل جاری، شش بار از ابتدا در ترکیب کهکشانی‌ها بوده و در دو بازی دیگر از روی نیمکت به زمین آمده است و نشان می‌دهد که بازیکن مورد علاقه مربی است. باشگاه می‌تواند شاهد پیشرفت او در سال‌های آینده با پیراهن سفید باشد و این بازیکن در نهایت می‌تواند به یکی از بهترین‌های جهان در پستش تبدیل شود.

به گفته فابریتزیو رومانو، هم باشگاه و هم مدیر برنامه‌های کاماوینگا به توافق برای یک قرارداد جدید نزدیک‌اند و گفته می‌شود این قرارداد ۹۹ درصد نهایی شده است. قرارداد جدید شامل حقوق بالاتر و بند آزادسازی بیشتر خواهد بود.

باشگاه از عملکردی که این بازیکن فرانسوی در دوران حضورش در رئال مادرید انجام داده خوشحال است و او از ابتدا نشان داده که مطابق با استانداردهای باشگاه است. همه کادر فنی از عملکرد او در داخل و خارج از زمین بسیار راضی‌اند.

رئال مادرید در دیدار برابر لاس‌پالماس در هفته هفتم رقابت‌های لالیگا توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند. این پیروزی باعث شد تا رئالی‌ها با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گیرند. خبر بد برای رئال مادرید اینکه داوید آلابا، مدافع اتریشی تیم، در این بازی مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا رئال مادرید در خط دفاعی خود با یک بحران واقعی مواجه شود؛ به طوری که در شرایط کنونی ناچو تنها مدافع تخصصی این تیم است. این شرایط باعث خواهد شد تا نقش ادواردو کاماوینگا در ادامه فصل پررنگ تر از قبل شود.

رئال مادرید دو بازی بسیار حساس پیش رو دارد. این تیم ابتدا باید برابر خرونا شگفتی‌ساز و صدرنشین فصل جدید لالیگا به میدان رود و بعد از آن هم در یک بازی حساس به مصاف ناپولی قهرمان فصل قبل سری آ می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *