اولین تقابل راموس با بارسلونا بعد از بازگشت به لالیگا

اولین تقابل راموس با بارسلونا بعد از بازگشت به لالیگا

مدافع میانی سویا اولین بار پس از بازگشت به لالیگا به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

به گزارش سادس و به نقل از آس،  سرخیو راموس که به عنوان بازیکن آزاد به سویا پیوست، قرار است برای اولین بار پس از بازگشتش به لالیگا به مصاف بارسلونا برود. این بازیکن ۳۷ ساله برای دیدار مقابل اوساسونا در هفته قبل حضور نداشت و مقابل آلمریا هم بازی نکرد.

با این حال انتظار می‌رود که او پس از ریکاوری از مصدومیت جزئی، مقابل بارسلونا از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود. راموس دومین بازیکن بعد از  لیونل مسی است که بیشترین حضور را در ال‌کلاسیکو تجربه کرده است و به‌خوبی از بارسلونا شناخت دارد.

علاوه بر این، این مدافع  زمانی که سال‌ها پیش در سویا بود، دو بار مقابل بارسلونا بازی کرد. او به تیم خوزه لوئیس مندیلیبار پیوسته تا در دفاع تاثیرگذار باشد و به دنبال کمک به تیمش در این فصل است.

این مدافع در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، پیشنهاد سالیانه ۱۱ میلیون یورویی گالاتاسرای و سالیانه ۲۰ میلیون یورویی از الاتحاد عربستان را رد کرده تا به سویا تیم محبوبش بازگردد؛ جایی که با درخشش در این تیم چهره شد و توانست به رئال مادرید بپیوندد.

رکورد سرخیو راموس مقابل بارسلونا

۴۷ مسابقه: ۱۵ برد، ۱۰ تساوی و ۲۲ شکست – پنج گل و سه پاس گل – ۱۹ کارت زرد و پنج کارت قرمز

سویا فصل قبل توانست در فینال لیگ اروپا در بوداپست مجارستان رم ایتالیا را در ضربات پنالتی شکست دهد و فاتح این رقابت ها شود. به همین خاطر تیم اندلسی توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را برای فصل جاری به دست بیاورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *