کم‌ترین کار کمیته انضباطی، بازگشت امتیازات طلایی‌ها / همه چیز عیان شد!

کم‌ترین کار کمیته انضباطی، بازگشت امتیازات طلایی‌ها / همه چیز عیان شد!

سادس/اصفهان بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان پس از صحبت‌های حاشیه‌ساز بیرواند در خصوص رقم قراردادی تیم‌های پایتخت، این تخلف از سقف سرخابی‌ها را روشن دانست و گفت: البته این مسائل برای همه روشن بود و اکنون نیز عیان‌تر شد.

دروازه‌بان قرمزپوش تیم پرسپولیس شامگاه دوشنبه در گفت‌وگویی زنده از پیشنهاد ۱۱۰ میلیارد تیم رقیبشان (استقلال) گفت که شاید بتوان به نوعی اعلام واضح بر تخلف قوانین تیم‌های پایتخت‌نشین دانست.

 او در علاوه بر افشای پیشنهاد ۱۱۰ میلیاردی آبی‌ها، مهر تاییدی بر حضور هوادار در امور مالی باشگاهی و تامین ارقام مادی خارج از باشگاه در تیم‌های مدعی زد که احتمالا تبعاتی مالی و انضباطی برای او در باشگاه پرسپولیس خواهد داشت.

از سوی دیگر سعید مهری، بازیکن تاثیرگذار استقلال در گفت‌وگو با رسانه‌ها از قرارداد ۱۶۰ میلیونی با آبی‌ها گفت و متذکر شد قرار نیست این رقم بماند!

البته این موضوع نیز با تکذیب مسئولان استقلال همراه بود.

مهدی جعفرپور، بازیکن اسبق سپاهان در واکنش به صحبت‌های بحث‌برانگیز بازیکنان استقلال و پرسپولیس، به سادس می‌گوید: کاملا واضح بود که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی یا بازیکن تاثیرگذار استقلال قراردادی بالاتر از حرف‌های گزارش‌شده بود. عام و اهالی فوتبال می‌دانستند که ارقام بیش از این است.

او کم‌ترین کار کمیته انضباطی در واکنش به اتفاقات اخیر را بازگشت امتیاز سپاهان دانست و تاکید می‌کند: اکنون که ماجرا واضح شده و در پخش زنده همه دیدند می‌توان از دیگر تیم‌ها نیز امتیاز کسر کرد، اما راحت‌ترین کار کمیته انضباطی که دردسری برای کسی به وجود نیاورد، بازگشت چهار امتیاز کسر شده سپاهان است.

او در ادامه صحبت‌ بیرانوند را غیرحرفه‌ای، اما بر اساس روحیه ورزشکاری خواند و تصریح می‌کند: بازیکن در واقع نباید مسائل تیمی را بروز دهد و اینکه بیرانوند این مسائل را مطرح کرده حرفه‌ای نیست، اما او اخلاق ورزشی‌اش را حفظ کرده است. البته این مسائل برای همه روشن بود و اکنون نیز عیان‌تر شد.

به گزارش سادس، به این ترتیب بر اساس صحبت‌های مطرح شده تیم‌های دیگری نیز از لحاظ رعایت قوانین بودجه تخلفاتی داشته‌اند، حال باید منتظر ماند و دید ‌کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که در اعلام رای سپاهان پیش از نخستین دیدار آسیایی این تیم، شبانه دست به کار شد، اکنون چه واکنشی نسبت به تیم‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *