سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: هدف ما قهرمانی پارالمپیک ۲۰۲۴ است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: هدف ما قهرمانی پارالمپیک ۲۰۲۴ است

سادس/مرکزی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: هدف ما قهرمانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

هادی رضایی در گفت و گو با سادس اظهار کرد: با توجه به اینکه بزودی عازم مسابقات پاراآسیایی هانگژوی چین هستیم، بازی‌های دوستانه با روسیه را تدارک دیدیم. البته این دیدارها در سطح بالایی قرار داشت و قطعا برای دو تیم مفید خواهد بود چرا که فینال پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ بین این دو تیم برگزار شد.

وی ادامه داد: طی این اردو سه دیدار تدارکاتی با روسیه برگزار شد. تیم از سطح آمادگی خوبی برخوردار است و ما با ۷۰ درصد توان خود عازم مسابقات هانگژو خواهیم شد، البته چهار نفر از جمع ۱۶ بازیکنی که در این اردو حضور پیدا کردند را همراه کاروان اعزامی به هانگژو نخواهیم برد، چراکه هدف ما قهرمانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است. پیش از اعزام نیز یک اردوی شش روزه متصل به اعزام خواهیم داشت.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران با کسب ۷ مدال طلای پارالمپیک و ۸ مدال طلای جهانی، پرافتخارترین تیم جهان در این رشته محسوب شده و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی مسابقات پاراآسیایی هانگژو و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به حساب می‌آید. حسن محمدی، پیشکسوت والیبال نشسته و از مدال‌آوران پارالمپیک به عنوان سرپرست و عیسی زیراهی عضو تیم ملی والیبال نشسته به عنوان دو نماینده از محلات در این اردو حاضر بودند.

مرتضی مهرزاد، رمضان صالحی، داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، علیرضا پورسمنانی، حسین گلستانی، میثم حاجی بابایی، مثیم علیپور، قاسم اسلامی، جمال نظری و مسعود امامی نفرات اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین را تشکیل می‌دهند.

هدایت این تیم را هادی رضایی (سرمربی)، جلیل ایمری (مربی)، محمد صفری (فیزیوتراپ) و علی کشفیان (سرپرست تیم) برعهده دارند.

اردوی مشترک تیم ملی والیبال نشسته ایران و روسیه از ابتدای مهرماه در محلات برگزار شد.

محلات به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های اقامتی و ورزشی مطلوب در سال‌های اخیر میزبان اردوهای تیم‌های ملی در چند رشته‌ در گروه‌های مختلف سنی بوده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *