تعجب دیوید سیمن از تصمیم آرتتا

تعجب دیوید سیمن از تصمیم آرتتا

دروازه‌بان سال‌های دور آرسنال از تصمیم مایکل آرتتا در نیمکت‌نشین کردن رمزدیل اظهار تعجب کرد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی‌میل، سرمربی آرسنال به‌یکباره درباره سنگربان اصلی توپچی‌های لندن تغییر نظر داد. این سرمربی اسپانیایی تصمیم گرفت که آرون رمزدیل، سنگربان اصلی تیمش در فصل گذشته را نیمکت‌نشین و داوید رایا را جایگزینش کند.

دیوید سیمن، دروازه‌بان بازنشسته توپچی‌ها، در واکنش به این تصمیم گفت: آرتتا پیش از این گفت که می‌خواهد از همه بازیکنان تیمش استفاده کند. باید منتظر ماند و دید که آیا تفکرش جواب می‌دهد یا نه. نمی‌دانم اگر این تصمیم را درباره من می‌گرفتند چه واکنشی نشان می‌دادم. بدون شک پیتر اشمایکل چنین تصمیمی را دوست نخواهد داشت.

او ادامه داد: فوتبال کنونی نسبت به دوران ما بسیار تغییر کرده است. آرتتا می‌خواهد روش جدیدی را  امتحان کند. آیا این نقشه او جواب می‌دهد؟ صادقانه بگویم نمی‌دانم. از نیمکت‌نشین کردن رمزدیل تعجب کردم و این تعجب من همچنان ادامه دارد. او فصل بسیار خوبی را با آرسنال تجربه کرد و در تیم منتخب قرار گرفت که این کیفیت بالایش را نشان می‌دهد.

رمزدیل، سنگربان اصلی آرسنال، در یک سال اخیر بوده است اما آرتتا در بازگشت او از اردوی تیم ملی انگلیس تصمیم گرفت که نیمکت‌نشینش کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *