واگذاری ۲۳۸ قطعه زمین "جوانی جمعیت" با حضور معاون وزیر در استان سمنان

سادس/سمنان آئین واگذاری ۲۳۸ قطعه زمین ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان سمنان با حضور خسرو دانشجو معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، هاشمی، استاندار سمنان و جمعی از مسوولان استان برگزار شد.

 دکتر خسرو دانشجو ، معاون وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در این آیین که ۴ مهر در سالن اجتماعات سرپرستی بانک‌ مسکن استان سمنان برگزار شد اظهار کرد: چند سالی است که بحث جوانی جمعیت به لحاظ اهمیت موضوع، مورد تاکید مقام معظم رهبری و پیگیری مسئولان عالی نظام است.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه‌تر به جوان‌سازی جمعیت تصریح کرد: فراتر از  توصیه‌های کلامی و تبیین موضوعات از زوایای مختلف، مسئولان وظیفه دارند تا قدم‌های موثری را در راستای میل به هدف بردارند.

معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: به لحاظ تداوم نسلی در کشور، دلایل بسیار زیادی برای تحقق جوانی جمعیت و حمایت از خانواده وجود دارد.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری کشور با اشاره به واگذاری زمین به واجدین شرایط در این نشست اظهار کرد: این جلسه و واگذاری زمین، در بُعد عملیاتی، با هدف توجه به قانون جوانی‌ جمعیت و حمایت از خانواده و برداشتن قدمهای موثر برگزار شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *