کشف هزاران عدد لوازم آرایشی قاچاق در خیابان منوچهری تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف لوازم و تجهیزات آرایشی بهداشتی قاچاق در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش سادس، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش لوازم و تجهیزات آرایشی و بهداشتی قاچاق در محدوده مرکز تهران مطلع شده و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه برای رسیدگی به موضوع آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران محل دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را در واحد صنفی متهم در محدوده خیابان منوچهری مورد شناسایی قرارداده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز عملیات به محل اعزام شدند.

بهرامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان به همراه کارشناسان سازمان صمت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در محل حاضر شدند، گفت: در بازرسی از این واحد صنفی مقادیری فراوانی لوازم و تجهیزات قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی شامل ۹ هزار و ۶۴۷  عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۵ دستگاه سشوار، ۱۵ دستگاه ترازو و ۶۲ دستگاه انواع دستگاه‌های آرایشی  قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:‌ در این راستا واحد صنفی متخلف پلمب و متصدی آن نیز بازداشت شد که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *