دو هدف اصلی عربستانی‌ها برای ۲۰۲۴

دو هدف اصلی عربستانی‌ها برای ۲۰۲۴

باشگاه‌های عربستانی از هم‌اکنون دو ستاره بزرگ را برای تابستان مد نظر قرار داده‌اند.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت‌مول، محمد صلاح، مهاجم لیورپول، و کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترسیتی، در صدر فهرست علاقه‌مندی‌های تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان برای تابستان ۲۰۲۴ هستند.

پس از ورود کریستیانو رونالدو به النصر در زمستان گذشته، بازیکنان بزرگ زیادی راهی این لیگ شدند. در کنار النصر، الاتحاد، الاهلی و الهلال چهار تیم تحت حمایت صندوق سرمایه‌گذاری عمومی، بازیکنانی مانند نیمار، کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو، سادیو مانه، کالیدو کولیبالی، ریاض محرز و گابری ویگا را برای حضور در خاورمیانه متقاعد کردند. الاتفاق با هدایت استیون جرارد نیز خریدهای قابل توجهی را انجام داد و جردن هندرسون، جورجینیو وینالدوم و همچنین دمارای گری را خریداری کرد.

لیگ حرفه‌ای عربستان در ادامه تلاش‌ها برای تبدیل‌شدن به یکی از محبوب‌ترین لیگ‌ها در جهان، محمد صلاح و کوین دی‌بروینه را به عنوان اهداف اصلی برای تابستان آینده در نظر گرفته‌ است. علیرغم تاکید یورگن کلوپ و مدیر برنامه‌های صلاح مبنی بر اینکه این بازیکن ۳۱ساله مرسی‌ساید را ترک نخواهد کرد، الاتحاد شانس خود را با پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی در تابستان امتحان کرد که بلافاصله از سوی قرمزها رد شد.

زمزمه‌هایی مبنی بر آماده‌شدن پیشنهادی ۲۰۰ میلیون پوندی برای صلاح منتشر شده که در صورت قبول آن از سوی لیورپول، صلاح به گرانترین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد. صلاح در این فصل ستاره تیمش بوده و در هر هفت بازی این فصل لیورپول، یا گل زده یا پاس گل داده است.

ستاره مصری تاکنون چهار گل زده و چهار پاس گل داده است و در پیروزی ۳-۱ مقابل وستهم‌یونایتد یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا اولین بازیکنی باشد که در ۱۲ بازی متوالی لیگ برتر یا گل زده یا پاس گل داده است.

همچنین کوین دی‌بروینه بلژیکی نیز پیشنهاد تمدید قرارداد با سیتی را رد کرده و به دنبال حضور در لیگ عربستان است. این ملی پوش بلژیکی در هفته اول در دیدار مقابل برنلی به میدان رفت و مصدوم شد و به نظر می‌رسد تا ژانویه نتواند برای تیمش به میدان برود.

در کنار صلاح و دی‌بروینه،  کالوم ویلسون، مهاجم نیوکاسل، نیز که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد آماده حضور در لیگ عربستان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *