ارسلان: مریضی سبب شد بدن سرحالی نداشته باشم/ در ۴ مسابقه ۳ مدال برای صرب‌ها گرفتم

ارسلان: مریضی سبب شد بدن سرحالی نداشته باشم/ در ۴ مسابقه ۳ مدال برای صرب‌ها گرفتم

نماینده ایران پس از کسب مدال برنز جهان گفت: خوشحالم که دست خالی به کشور برنگشتم، برای رسیدن به این هدف ۶ ماه تمرین کرده بودم و در این ۶ ماه فقط ۸ روز خانواده‌ام را دیدم.

علی ارسلان در گفت‌وگو با سادس، در ارزیابی از عملکردش در مسابقات جهانی کشتی اظهار کرد: این مسابقات با کسب مدال برنز برای من تمام شد و خوشحالم که دست خالی نماندم، برای رسیدن به این هدف ۶ ماه تمرین کرده بودم و در طی این ۶ ماه فقط ۸ روز خانواده‌ام را دیدم. سخت تمرین کردم اما متاسفانه ۲۰ روز مانده به مسابقات مریضی رخ داد که بدنم عفونی شد و آن طور شاید و باید بدن سرحالی نداشتم و ۳۰ ثانیه آخر در کشتی مقابل حریف مجارستانی آن اتفاق برایم رخ داد.

او گفت: به هر ترتیب سعی کردم برگردم و کشتی‌های خوبی بگیرم تا دستم از مدال دور نماند. خدا را شکر می‌کنم که در دومین مسابقات جهانی تا کنون توانستم دو مدال کسب کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی فرنگی در پاسخ به این پرسش که امسال نسبت به دوره قبل یک مقدار از آمادگی دور بودید؟ افزود: آن اتفاقی که برایم رخ داد باعث این داستان شد. این طور نبود که بخواهم در مسابقات سستی کنم؛ کم نگذاشتم اما زمانی که طلا می‌گیری همه آنالیزت می‌کنند اگر دقت کرده باشید فن‌های دیگری در سرپا و روی خاک آوردم، طبیعتا رقیب‌ها سخت‌تر تلاش می‌کنند تا تو را شکست بدهند. امیدوارم که سال بعد رنگ مدالم را طلایی نگه دارم.

ارسلان درباره کشتی با دانیال سهرابیان اظهار کرد: او از کشتی‌گیران جوان، آینده‌دار و با انرژی بالایی بود که دوست نداشتم در کشتی اول این اتفاق رخ دهد و دوست داشتم در فینال این اتفاق می‌افتد به هر صورت تقدیر این طور بود. دانیال کشتی خوبی با من گرفت و خودم شرمنده شدم که به فینال نرفتم. امیدوارم با توجه به شرایطی که به‌وجود آمده هیچ داستانی نیست، نه موضوع مهاجرت است و نه چیز دیگر با وزارت ورزش و فدراسیون. ایران می‌آیم و می‌روم و مشکل خاصی وجود ندارد بعضی وقت‌ها به کمپ تیم ملی کشتی فرنگی سر می‌زنم و خود صرب‌ها نیز تعجب می‌کنند که چه فضای خوبی بین من و تیم ملی ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: نتیجه خوبی برای صربستان کسب کرده‌ام؛ در ۴ مسابقات اروپایی و جهانی ۳ مدال برای آن‌ها آورده‌ام و تصور نمی‌کنم که هیچ کدام از کشتی‌گیران‌شان در ۲ مسابقه جهانی مدال کسب کرده باشند. در این ۲ سال دستم از مدال دور نبود و لطف خدا شامل حال من بود.

ارسلان در پایان در پاسخ به این پرسش که سیر روند حرکت کشتی فرنگی را بعد از حضور حسن رنگرز چطور دیدید؟ تصریح کرد: رنگرز از قهرمانان بزرگ و صاحب نام کشتی فرنگی است، چه از لحاظ تحصیلات، فنی و دیسیپرین. او شخصیت سرمربیگری را داشت و با توجه به مدیریت علیرضا دبیر در راس فدراسیون و فضا و امکاناتی که برای کشتی‌گیران فراهم کرده جو بسیار خوب و مطلوبی است و در تمامی رویدادها برای کشتیگیران ایران آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *