به وجد آمدن انریکه از ستاره مراکشی

به وجد آمدن انریکه از ستاره مراکشی

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی برابر مارسی به ستایش از اشرف حکیمی پرداخت و او را بهترین بازیکن جهان در پست خود دانست.

به گزارش سادس و به نقل از لوپاریزین، پاری‌سن‌ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف المپیک مارسی رفت و توانست با چهار گل به پیروزی دست پیدا کند.

لوئیس انریکه در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از اشرف حکیمی پرداخت و گفت: اشرف بازیکنی با کیفیت بسیار بالاست. او روی ضربات آزاد تمرین می‌کند و شوت‌های بسیار خوبی می‌زند. به نظرم حکیمی در پست خود بهترین در جهان است. او تنها یک مدافع کناری نیست بلکه توانایی بازی‌کردن در میانه میدان را هم دارد و این را بارها ثابت کرده است. بسیار خوشحالم که بازیکنانی با کیفیت بالا را در اختیار دارم.

او ادامه داد: من به همه بازیکنان نیاز دارم. تیم ما نیاز به ۲۳-۲۴ بازیکن آماده و باکیفیت دارد تا توانایی رقابت در هر جامی را داشته باشیم. امشب بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. این بازی بهترین عملکرد تیم ما از زمان آمدن من است. هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و هم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

انریکه درباره آسیب‌دیدگی ام‌باپه و تعویضش گفت: فکر نمی‌کنم آسیب او جدی باشد. ام‌باپه احساس درد کرد و ما نخواستیم که ریسک کنیم. فکر می‌کنم که در دیدارهای بعدی آماده بازی‌کردن باشد.

پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی که در این بازی به دست آورد یازده امتیازی شد تا در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گیرد. برست با ۱۳ امتیاز در صدر قرار دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *