تصمیم کمیته انضباطی در آستانه آستانه رقابت‌های آسیایی بی‌تدبیری بود

تصمیم کمیته انضباطی در آستانه آستانه رقابت‌های آسیایی بی‌تدبیری بود

سادس/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیم کمیته انضباطی در قبال سپاهان در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: چنین تصمیمی در این مقطع باعث تأثیر در روحیه تیم شده و بی‌تدبیری و کج‌سلیقگی بوده است.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با سادس، در ادامه واکنش‌ها به رای کمیته انضباطی و کسر امتیاز از سپاهان که باعث تغییر رده این تیم در جدول از رده نخست شد، اظهار کرد: تصمیم کمیته انضباطی در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث تأثیر در روحیه تیم شده که به نظر من بی‌تدبیری و کج‌سلیقگی بوده است.

وی افرود: هواداران تیم سپاهان در روزهای گذشته گلایه‌های زیادی داشتند و به من مراجعه کرده‌ و حرف‌هایشان را زده‌اند. به رئیس فراکسیون ورزش مجلس، پیام هواداران سپاهان را منتقل کردم و وی این نکته را بیان کرد که با قنبرزاده، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال مفصل صحبت کرده‌ است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر سیاست‌های یک بام و دو هوا پیدا شود، پذیرفتنی نیست، شنیده‌ها گویاست که سایر تیم‌ها تخلف داشته‌اند و از کمیته انضباطی می‌خواهیم تصمیم برای همه یکسان بوده و رنگی نباشد؛ اگر این اتفاق بیفتد، امتیازات از دست رفته سپاهان جبران خواهد شد.

او همچنین عنوان کرد: صدا و سیما و مراکز خبری و رسانه‌ها موضوع را ملی نگاه کنند، سپاهان یک تیم افتخارآفرین است، در آسیا حضور دارد و باید نگاه ملی باشد نه منطقه‌ای و جزیره‌ای.

مقتدایی در پایان یادآور شد: تیم‌های موفقی در اصفهان در رشته‌های مختلف ورزشی داشته‌ایم در این موقعیت نیز باید همه دست به دست هم دهیم و هواداران نیز بدانند افتخارآفرینی سپاهان تمام ناشدنی است. در مجلس پیگیری این موضوع هستیم و از اختیارات قانونی خود استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *