كشيدن شيشه كنار جسد پوسيده یک زن در خانه متروکه

 افراد معتاد هر روز خود را به داخل خانه‌اي مخروبه حوالي خيابان مولوي مي‌رساندند و در يكي از اتاق‌ها كنار جسد زني ناشناس مواد مصرف مي‌كردند.

به گزارش  سادس به نقل از جوان آنلاین، ساعت 19 و 31 دقيقه شامگاه سه‌شنبه 4 خردادماه، قاضي مدير‌روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 113 بازار از كشف جسد زن ناشناسي در پاتوق معتاداني حوالي خيابان مولوي باخبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.

تيم جنايي در محل حادثه كه خانه كلنگي مخروبه‌اي در حوالي كوچه شاه حسيني بود با جسد متلاشی شده زن ناشناسي روبه‌رو شد. بررسي‌هاي اوليه تيم پزشكي قانوني حكايت از آن داشت که چهار ماه از مرگ زن ناشناس گذشته است.

تحقيقات بعدي نشان داد محل حادثه پاتوق معتادان دوره گردي است كه از روي ديوار به اين خانه رفت و آمد دارند و مواد مصرف مي‌كنند. يكي از مأموران گفت: دقايقي پيش، مأموران پليس در جريان آتش‌سوزي اين خانه قرار گرفتند.

پس از اعلام اين خبر همراه تيمي از مأموران در محل حاضر شديم كه مشخص شد اين آتش‌سوزي هنگامي كه چند معتاد در حال مصرف مواد بوده‌اند، رخ داده است. همچنين به گفته همسايه‌ها پس از آتش‌سوزي تعدادي معتاد از اين خانه به بيرون فرار كرده‌اند.

وي افزود: پس از اين آتش‌سوزي، عوامل آتش‌نشاني در محل حاضر شدند كه پس از خاموش كردن آتش با جسد اين زن در يكي از اتاق‌ها روبه‌رو شدند.
يكي از همسايه‌ها گفت: صاحب ملك هفت سال است خانه‌اش را رها كرده است. اين خانه در اين مدت به صورت متروكه در آمد و پاتوق معتادان شد. مدتي قبل صاحب ملك قفل زد و حتي جوشكاري كرد تا مانع ورود معتادان به داخل خانه شود، اما معتادان از روي ديوار به اين خانه رفت و آمد دارند.

چند ماهي بود بوي متعفني از داخل اين خانه به مشام مي‌رسید، اما همسايه‌ها فكر مي‌كردند كه وسايل و لباس‌هاي كهنه انباشته شده در اين خانه باعث اين بوي بد است.

مدتي است اين بو همه را آزار مي‌داد، اما نمي‌دانم چطور هر روز معتادان به خانه رفت و آمد داشتند و كنار جسد پوسيده زن ناشناس مواد مصرف مي‌كردند. وي در پايان گفت: بعضي معتادان حتي شب‌ها هم در اين خانه مي‌خوابيدند.

در پايان، جسد زن ناشناس براي شناسايي هويت آن و مشخص شدن علت اصلي مرگ به دستور قاضي مدير روستا به پزشكي قانوني فرستاده شد. تحقيقات درباره اين حادثه از سوي مأموران ادامه دارد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *