موسوی: بازی با تیم‌های ضعیف‌ سخت‌تر است/ فقط طلا می‌خواهیم

موسوی: بازی با تیم‌های ضعیف‌ سخت‌تر است/ فقط طلا می‌خواهیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی با تیم‌های ضعیف‌ سخت‌تر است چون باید انگیزه خود را در حد بالا نگه داریم.

به گزارش سادس، محمد موسوی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر نپال، بحرین و تایلند و صعود به دور نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو بیان کرد: این بازی‌ها برای ما سخت‌تر است چون باید انگیزه را در حد بالا نگه داشت. با تمام توان بازی نکنیم، ممکن است اتفاق دیگری رخ دهد و سورپرایز شویم. خدا را شکر گذر کردیم. فقط روی یک غفلت یک ست را به بحرین واگذار کردیم. بازی‌کردن مقابل تیم ضعیف‌تر از خود و داشتن انگیزه و بازی‌کردن در ساعت ۱۰ صبح واقعا سخت است اما خدا را شکر همه بازی‌ها را پیروز شدیم. امیدوارم در مرحله بعد هم موفق باشیم و بتوانیم مدال طلا را بگیریم.

موسوی درباره حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: هر تیمی در نیمه‌نهایی با ما بازی کند، برایمان فرقی ندارد و باید ۱۰۰ درصد توان خود را بگذاریم. ما به دنبال مدال طلا هستیم و فقط طلا نیازهای ما را برآورده می‌کند و قبل از انتخابی المپیک اعتمادبه‌نفس ما را بالا می‌برد.

او درباره پرواز تیم ملی ایران به برزیل برای حضور در انتخابی المپیک تصریح کرد: خیلی در جریان جزئیات پروازمان نیستم اما فکر می‌کنم چیزی حدود ۲۸ ساعت روی هوا هستیم. از طرفی ۱۵ ساعت با برزیل اختلاف ساعت داریم و باید خیلی حرفه‌ای کار کنیم. حتی روزهایی که در بازی‌های آسیایی هانگژو بازی داریم، باز هم وزنه می‌زنیم تا اوج آمادگی بدن‌های ما برای انتخابی المپیک باشد. واقعا کارمان سخت است. دو بازی اول برایمان خیلی مهم است و امیدوارم دو روز زودتر از آغاز مسابقات به برزیل برسیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *