عطایی: مطمئن بودیم تایلند را می‌بریم

عطایی: مطمئن بودیم تایلند را می‌بریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی شاگردانش برابر تایلند گفت: بازی بدی نبود. به هر حال فاصله والیبال ما با تایلند به نسبت زیاد است و مطمئن بودیم پیروز بازی خواهیم شد. کادر فنی و بازیکنان تدابیر لازم را انجام دادند و بازی خوبی انجام شد.

به گزارش سادس، بهروز عطایی بعد از پیروزی بر تایلند و صعود به نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی اظهار کرد: بازی بدی نبود. به هر حال فاصله والیبال ما با تایلند به نسبت زیاد است و مطمئن بودیم پیروز بازی خواهیم شد. کادر فنی و بازیکنان تدابیر لازم را انجام دادند و بازی خوبی انجام شد. مسلط‌تر از تایلند بازی کردیم. خوشبختانه توانستیم تایلند را شکست دهیم. تلاش بازیکنان بود که از این مرحله عبور کردیم. امیدواریم برای بازی بعدی شرایط خوبی داشته باشیم.

او درباره حریف بعدی تیم ملی والیبال در دور نیمه‌نهایی گفت: اکنون قطر از بحرین فکر می‌کنم عقب است. برنده قطر و بحرین با برنده کره و پاکستان بازی می‌کند برنده آن دیدار با ما بازی خواهد کرد. ممکن است قطر، پاکستان یا کره باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال در ادامه گفت: من فکر می‌کنم که اصولا وقتی مصاحبه می‌شود خبرنگار خودش و رسانه‌اش را معرفی می‌کند. رسانه‌ای صحبتی کرد، البته صحبت ورزشی بود و بازیکنان ما هیچ اطلاعاتی از بابت این موضوع نداشتند. اعلام کردیم با رسانه‌هایی صحبت کنند که لوگوی رسانه‌های ایران را دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *