با هر بیست روز یک بازی باید فوتبالمان را جمع کنیم

با هر بیست روز یک بازی باید فوتبالمان را جمع کنیم

سرمربی آلومینیم اراک می‌گوید اگر به‌خاطر تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند هر 20 روز یکبار بازی برگزار شود، باید فوتبال‌مان را جمع کنیم.

به‌گزارش سادس، مجتبی حسینی پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از 20 روز بازی نکردن فکر می‌کنم فوتبال خوبی ارائه کردیم. به هر شکل کل 90 دقیقه بازی در اختیار ما بود و خلق موقعیت‌های بی‌شماری داشتیم و بچه‌های ما فوتبال خوبی بازی کردند اما وقتی گل‌های بد بخوری و از این همه موقعیت استفاده نکنی مسلماً نتیجه را واگذار می‌کنی.

او افزود: مشاهده کردید که ما در عین این‌که کل نیمه اول در اختیار ما بود و مدام داشتیم موقعیت ایجاد می‌کردیم روی یک پنالتی مفت که نمی‌دانم بود یا نبود، حریف تصاحب کرد و گل زدند. در ادامه توانستیم مدام خلق موقعیت کنیم و فشار بیاوریم.

حسینی ادامه داد: در نیمه دوم تیم مس جمع و جور شد اما باز هم ما بازی را در دست گرفتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و 7-8 دقیقه آخر شکل بازی خود را به بازی مستقیم تغییر دادیم و ریسکی بازی کردیم. 4-5 مهاجم اضافه کردیم و گل دوم را روی اشتباه خودمان که توپ را به حریف دادیم دریافت کردیم.

سرمربی آلومینیم اراک با تبریک این برد به مس رفسنجان گفت: فکر می‌کنم از این اتفاقات خیلی در فوتبال نمی‌افتد که تیمی این همه موقعیت داشته باشد و کل بازی صاحب توپ باشد بازی را ببازد. فکر می‌کنم امروز اتفاقات فوتبالی و مسائل ماوراءالطبیعی خیلی به این تیم کمک کرد. مبارکشان باشد.

حسینی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید منظور شما از مسائل ماوراءالطبیعی چیست، گفت: منظورم خواست خدا بود!

سرمربی آلومینیم اراک درباره عدم حضور تماشاگران در این مسابقه و تأثیر آن در پیروزی مس، گفت: آمدن یا نیامدن تماشاگران دست من نیست اما چیزی که مسلم بود بازی برای رفسنجان سخت شده بود. کل بازی دست ما بود و موقعیت‌های بی‌شماری خلق کردیم و موقعیت‌های زیادی از دست دادیم اما خود این جالب است که بازی براحتی باتماشاگر می‌شود، به راحتی بدون تماشاگر می‌شود. بازی‌ها تعطیل می‌شود یا نمی‌شود. لیگ جالبی شده امسال. ما 20 روز بازی نکرده بودیم الان دوباره باید 20 روز دیگر بازی نکنیم. نمی‌دانم چه اتفاقاتی در این فوتبال می‌افتد. ما برگشتیم به 30 سال پیش.

حسینی افزود: النصر عربستان در 17 روز 6 بازی انجام می‌دهد، الهلال چهار روز پیش بازی کرده امشب دوباره بازی داشته. نمی‌دانم تیم‌هایی که رفتند آسیا و پزش را هم می‌دهند تاوانش را باید ماها بدهیم؟ تخم دوزرده می‌کنند؟ اگر نمی‌توانند نروند آسیا. اگر قرار است به‌خاطر تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند هر 20 روز یکبار بازی کنیم خب فوتبال‌مان را جمع کنیم دیگر. بگویند این سه تیم به آسیا می‌روند و ما هم بازی‌های آن‌ها را نگاه کنیم!

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *