ژائو فلیکس: حقوقم را کم کردم تا بارسایی باشم

ژائو فلیکس: حقوقم را کم کردم تا بارسایی باشم

ستاره پرتغالی بارسلونا تایید کرد که برای پیوستن به بارسلونا حقوقش را کم کرده و هر کاری می‌کند تا بتواند به حضورش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش سادس و به نقل از موندو، فلیکس بعد از نمایش درخشانش مقابل آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا از شرایطش در اتلتیکومادرید و تلاشش برای پیوستن به بارسلونا گفت.

ژائو در این باره گفت: درست است. برای پیوستن به بارسا پول زیادی را از دست دادم. نیاز به تغییر داشتم و می‌خواستم به این باشگاه بپیوندم.

او درباره آینده‌اش در بارسلونا گفت: برای من این موضوع بستگی به این شرط دارد که فصل چگونه به پایان برسد. پس از آن، بارسلونا باید با اتلتیکومادرید مذاکره کند و این بستگی به اتلتیکو دارد که آیا آنها می‌خواهند کار را آسان‌تر کنند یا نه. من کارم را در زمین انجام می‌دهم، تمام تلاشم را می کنم تا در نهایت بخواهند با من قرارداد ببندند. هر کسی در شرایط بد است باید جایش را عوض کند. من با ایده‌های اتلتیکو و سیمئونه نتوانستم خودم را وفق دهم اما همیشه سعی کرده‌ام بهترین خودم را ارائه دهم.

فلیکس مقابل آنتورپ دو گل به ثمر رساند و چند روز قبل‌تر مقابل رئال بتیس هم گلزنی کرد و نقش پررنگی در پیروزی کاتالان‌ها داشت. او باید در این تیم جای خالی دمبله را پر کند و نشان داد که بازیکن قابل اعتمادی است و ژاوی می‌تواند روی او حساب کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *