عنایتی: مقابل عربستان ۱۴ بازیکن داشتیم/ امیدوارم پس از ۲۲ سال قهرمان شویم

عنایتی: مقابل عربستان ۱۴ بازیکن داشتیم/ امیدوارم پس از ۲۲ سال قهرمان شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم پس از ۲۲ سال در هانگژو به مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی دست یابد.

به گزارش سادس، رضا عنایتی پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی امید در دومین دیدار خود مقابل تیم ملی امید ویتنام در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: بازی خوبی بود و تمام تمرکز خود را گذاشته ایم که با شرایط خوبی از این مرحله به مرحله بعد صعود کنیم. بازی های مرحله بعد سخت تر می شود و خداراشکر که در این دیدار نسبت به بازی مقابل عربستان دستمان بازتر بود.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل عربستان فقط ۱۴ بازیکن داشتیم و این مسئله کار ما را سخت کرده بود. هوای شرجی در چین بازیکنان را اذیت می‌کند اما با اضافه شدن بازیکنان، آماده مراحل بعد هستیم و اول باید بازی مقابل مغولستان را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران با بیان اینکه مراحل حذفی برای تیم ملی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، عنوان کرد: از هواداران که تیم ملی را امروز حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوار هستیم بازی به بازی بهتر شویم و جلو برویم.  

عنایتی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی نشان دادند که پتانسیل خیلی خوبی دارند و باتجربه هستند و از این تجربه به خوبی استفاده می‌کنند.

وی در مورد قهرمانی تیم ملی فوتبال امید در بازی های آسیایی و اینکه چقدر شانس داریم تا پس از بیش از ۲۰ سال در این مسابقات به قهرمانی برسیم، اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی حدود ۲۲ سال است که به قهرمانی نرسیده ایم و هدفگذاری کرده بودیم که در این بازی‌ها به قهرمانی برسیم.

سرمربی تیم ملی امید در مورد بازی های انتخابی المپیک، ‌ بیان کرد: در این مسابقات کم تجربگی کردیم و با کارت زرد از مسابقات حذف شدیم. نمی‌خواهم حرف‌های تکراری بزنم. کلا ۱۷ روز تیم را در اختیار داشتم اما باید بدانیم بازی با ازبکستان که با شتاب جلو می‌رود سخت است و عربستان نیز شرایط مشابهی دارد و باید فکر اساسی بکنیم.

عنایتی ادامه داد: نمی‌خواهم توجیه کنم اما روز بازی با ازبکستان شرایط بازی خوب نبود و از بازیکنان باتجربه انتظار بیشتری داشتم که در آن جو شرایط را درک کنند. من هم از تمام فوتبال دوستان عذرخواهی کردم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی‌های آسیایی هانگژو با قدرت پس از ۲۲ سال به قهرمانی برسیم. در فوتبال قول دادن ساده نیست و من نیز قول قهرمانی نمی‌دهم اما قول می دهم که تمام تلاشمان را خواهیم کرد و امیدواریم که با دست پر به ایران بازگردیم.

وی بیان کرد: طبق شرایط جدولی صدرنشین با تیم سوم گروه دیگر بازی می‌کند و این خیلی خوب است. بنابراین تلاش می کنیم صدرنشین شویم و اگر دوم هم شویم خیلی فرقی نخواهد کرد و صرفا کارمان سخت تر می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *