حمایت تمام قد بنی‌تمیم از خوزستانی‌های اعزامی به هانگژو

حمایت تمام قد بنی‌تمیم از خوزستانی‌های اعزامی به هانگژو

سادس/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از شارژ مالی ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی استان به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو خبر داد.

بازی های آسیایی ۲۰۲۲ که پیش از این قرار بود سال گذشته برگزار شود، با یکسال تاخیر مهرماه امسال به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد و کاروان کشورمان با نام شهید محسن حججی همراه با ۳۲ نماینده خوزستانی در این رویداد حضور خواهد یافت‌.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که پیش از این نیز جوایز مدال‌های طلا، نقره و برنز بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی را به ترتیب ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ میلیون اعلام کرده بود، اکنون از شارژ مالی ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی خوزستان پیش از اعزام به این رویداد مهم خبر داده است.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با سادس، اظهارکرد: باتوجه به اهمیت بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و قدردانی از خوزستانی هایی که موفق به حضور در این رویداد شده‌اند، به هر ورزشکار مبلغ ۲۰ میلیون تومان و به هر داور و مربی مبلغ ۳۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران خوزستانی، گفت: امیدوارم ورزشکاران استان دست پر بر گردند و موفقیت آن ها برگ زرین دیگر در کارنامه افتخارات ورزش خوزستان باشد. 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در تلاشیم مراسم اهدای جوایز مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی سریعا بعد از اتمام این رقابت ها برگزار شود.

در این جا بخوانید:

اعلام جوایز مدال‌آوران خوزستانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی/ افزایش چشمگیر پاداش‌ها

اسامی خوزستانی‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو اعلام شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *