فدراسیون فوتبال به تیم‌ها نگاه یکسان داشته باشد

فدراسیون فوتبال به تیم‌ها نگاه یکسان داشته باشد

سادس/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: نگاه فدراسیون به تمام تیم‌ها یکسان باشد، کسی نیست که باور کند اگر سپاهان تخلف کرده، پرسپولیس و تراکتور نکرده‌اند.

مجتبی توتونی در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به نخستین تقابل سپاهان در آسیا و تساوی در عراق، اظهار کرد: به عقیده من سپاهان می‌توانست با ۳ امتیاز کامل برگردد. در اغلب اوقات بازی روان داشت، اما به هر حال یک وجه فوتبال، ذهن است و گاهی فشارهایی که به بازیکن وارد می‌شود، سبب تصمیمات و حرکاتی می‌شود که مدنظر کادر فنی نیست.

وی با اشاره به تاثیر حکم کمیته انضباطی با فاصله کمتر از یک هفته تا این مسابقه سپاهان در آسیا، خاطر نشان کرد: همه ما انسان هستیم. درست است که در جایگاه حرفه‌ای هستیم، اما ماشین که نیستیم و قطعا تحت تاثیر برخی مسائل قرار می‌گیریم. قطعا این موضوع با مدیریت بهتر در زمان مناسب انجام بگیرد.

این کارشناس AFC یادآور شد: سپاهان را بد ندیدم، اما با خودباوری بیشتر و حفظ توپ بهتر می‌توانست زمانی که جلو افتاد بازی را کنترل کند. البته نیروی هوایی عراق هم تیم بدی نبود، اما قطعا سپاهان تیم گردن کلفت‌تر با نفرات بهتری بود.

توتونی ادامه داد: نمی‌دانم چرا وقتی بازی ۲ بر ۱ به سود سپاهان شد، آنقدر عقب نشستند و به جای حفظ توپ به توپ‌های بی‌هدف روی آوردند که تاوانش را هم دادند.

دست کم گرفتن تیم در این سطح اشتباه است

او با بیان اینکه اگر در جام باشگاه‌های آسیا تیمی را دست کم بگیرید، اشتباه بزرگی است، تصریح کرد: هر تیم در این لیگ قهرمان کشور خودش است. عراق هم فوتبالش از فوتبال ما عقب نیست که بخواهیم تیمی از این کشور را دست کم بگیریم.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به اینکه تیم‌های حریف سپاهان را آنالیز می‌کنند، گفت: سمت راست تیم با وجود حضور رامین رضائیان، در بخش دفاعی کانال‌هایی را به حریف می‌دهد که تیم عراقی نیز به محض رسیدن به توپ، سراغ فضاهای پشت رامین می‌رفت. این مشکلی است که مربی سپاهان حتما باید آن را حل کند.

توتونی تاکید کرد: نگاه فدراسیون به تمام تیم‌ها یکسان باشد، کسی نیست که باور کند اگر سپاهان تخلف کرده، پرسپولیس و تراکتور نکرده‌اند.

او اضافه کرد: اگر قانون است پس برای همه یکسان باشد. یک ایران منتظر تصمیمات بعدی آقایان است.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *