تن‌هاخ نباید تا این حد در نقل‌وانتقالات دخالت می‌کرد

تن‌هاخ نباید تا این حد در نقل‌وانتقالات دخالت می‌کرد

مدافع سال‌های گذشته منچستریونایتد تن‌هاخ و تیمش را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش سادس، منچستریونایتد شنبه‌شب در اولدترافورد در نمایشی ضعیف و دور از انتظار مقابل برایتون متحمل شکست سنگینی شد.

گری نویل، مدافع سال‌های گذشته منچستریونایتد، پس از بازی تن‌هاخ و تیمش را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

او در مصاحبه‌ای با اسکای‌اسپرت گفت: «در هیچ لحظه‌ای فکر نمی‌کردم که این تیم با خریدهای جدیدش بتواند منچسترسیتی و آرسنال را به چالش بکشد. برای مثال آنها به خریدی مثل هری کین یا دکلان رایس نیاز داشتند. آنها پولی برای این نوع خریدها نداشتند و در حال حاضر خیلی خوب نیستند.»

نویل ادامه داد: «هیچ طرفدار عاقلی از منچستریونایتد وجود ندارد که من بشناسم و از اریک تن‌هاخ  عصبانی نباشد. آنچه آنها واقعاً می‌خواهند تغییر مالکیت، ثبات و گروهی از بازیکنان متعهد است و فکر نمی‌کنم بازیکنان متعهد نباشند. فقط نگران این هستم که آیا آنها واقعا خوب هستند. این نگرانی من است.»

مدافع تیم رویایی یونایتدها در دوران سر آلکس فرگوسن افزود: «متاسفانه منچستریونایتد در این پنجره نقل و انتقالاتی دوباره به سرمربی اجازه داد تا روی خریدها تاثیر بگذارد و این دخالت بیش از حد تن‌هاخ درباره این مسئله باعث نگرانی من است. آنها هیچ قدرتی برای رسیدن به اوج ندارند.»

شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته‌اند و شکست‌های پی در پی این تیم و رفتار تن‌هاخ با بازیکنان از جمله سانچو باعث شده است موقعیت این سرمربی هلندی در خطر قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *