اعلام آمادگی ماگات برای حضور در تیم ملی فوتبال آلمان

اعلام آمادگی ماگات برای حضور در تیم ملی فوتبال آلمان

سرمربی سابق بایرن‌مونیخ برای حضور در تیم ملی فوتبال آلمان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سادس و به نقل از اشپورت‌بیلد، شکست سنگین تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار اخیرش برابر ژاپن باعث شد تا سرمربی مانشافت از کار برکنار شود. تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار دوستانه‌ای که هفته پیش برگزار شد با نتیجه دور از انتظار چهار بر یک برابر ژاپن شکست خورد و همین باعث شد تا سران فدراسیون فوتبال این کشور هانسی فلیک را از کار برکنار کنند.

فلیکس ماگات آماده است تا به عنوان جانشین هانسی فلیک، هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده بگیرد. ماگات گفت: خودم را در موقعیتی می‌بینم که می‌توانم این کار را انجام دهم و آماده قبول پیشنهاد فدراسیون فوتبال آلمان هستم. اگر فدراسیون فکر می‌کند گزینه دیگری ندارد می‌تواند با من تماس بگیرد. ادعا می‌کنم باشگاه‌هایی که در آنها مربیگری کردم همیشه بعد از شروع کارم نسبت به قبل از شروع کارم وضعیت بهتری پیدا کردند و هر کجا که رفتم به استثنای شالکه نتایج خوبی گرفتم؛ هم از نظر ورزشی و هم از نظر اقتصادی تیم را بهتر کردم.

ماگات با بایرن‌مونیخ در سال های (۲۰۰۵، ۲۰۰۶) و ولفسبورگ (۲۰۰۹) به قهرمانی در بوندسلیگا رسید ولی طبق نوشته بیلد اتحادیه فوتبال آلمان هنوز هیچ تماسی با ماگات نداشته است تا این مربی هدایت مانشافت را بر عهده بگیرد.

ماگات آخرین بار سال ۲۰۲۲ در هرتابرلین مشغول و توانست این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد و نامش از سوی برخی کارشناسان به عنوان نامزد احتمالی برای جانشینی فلیک ذکر شده است. با این حال یولیان ناگلزمان نیز یکی دیگر از گزینه‌هایی است که اتحادیه فوتبال آلمان به دنبال اوست. رقم فسخ قرارداد ناگلزمان با تیم سابقش، بایرن‌مونیخ، چالش بزرگ فدراسیون فوتبال آلمان است و شاید همین موضوع سبب شود تا شانس ماگات برای حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال آلمان بیشتر از قبل شود.

تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت رودی فولر، سرمربی موقتش، توانست با نتیجه دو بر یک فرانسه را شکست دهد البته رودی فولر بعد از این بازی اعلام کرد که حضور در نیمکت ژرمن‌ها به عنوان سرمربی تنها برای این بازی بود و او می‌خواهد به پست قبلی‌اش برگردد.

از یورگن کلوپ و لوئیس فان‌خال نیز به عنوان گزینه‌های جدی هدایت تیم ملی فوتبال آلمان و جایگزینی فلیک یاد می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *