بهره‌برداری از ۱۵ پروژه آموزشی استان سمنان

سادس/سمنان استاندار سمنان از بهره‌برداری از ۱۵ پروژه آموزشی استان سمنان همزمان با افتتاح پروژه های آموزشی در سطح کشور خبر داد و گفت: نهاد خانواده و آموزش و پرورش دو بازوی توانمند و ضروری برای تعلیم و تربیت نسل آینده کشور هستند که نیاز است تعامل و ارتباط این دو با یکدیگر بیش از پیش تقویت شود.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ در آیین ویدئوکنفرانسی بهره برداری از ۲ هزار پروژه آموزش و پرورشی در سطح کشور با حضور رئیس جمهور در محل سالن‌جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: پیشاپیش فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به فعالان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت استان تبریک‌ گفته و بابت‌ تمام‌ کوشش های صادقانه شما سپاسگزارم.
وی افزود: نقش آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در سطح جامعه بسیار سازنده است.
هاشمی ادامه داد: هرچه در حوزه آموزش و پرورش هزینه کنیم، سرمایه گذاری مطلوب و ضروری است.
استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در بحث نوسازی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس و راه اندازی مدارس جدیدالتاسیس، استان سمنان با مشارکت خیرین بسیار خوب عمل نموده است.
وی همچنین با بیان اینکه ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در سطح استان طی این آیین به بهره برداری رسید، عنوان کرد: در بحث تولید محتوا و ارتباط گیری مدیران مدارس با دانش آموزان نیز در سطح استان سمنان اقدامات به خوبی در حال انجام است.
استاندار سمنان در پایان گفت: برنامه ریزی های لازم برای تحقق تاکیدات رئیس جمهور محترم در خصوص افزایش بهره وری در آموزش و پرورش و بویژه در سطح مدارس استان در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش سادس در حاشیه این آیین، بهره برداری نمادین از پروژه های آموزشی و پرورشی سراسر استان با حضور هاشمی، استاندار سمنان ، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسوولان استان برگزار شد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *