قدردانی دوباره تیلور از حسن یزدانی 

تیلور در گفت‌وگو با ایسنا: از یزدانی تشکر می‌کنم

دیدید تیلور بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ بلگراد حسن یزدانی را دلیل انگیزه‌های بالایش دانست. 

دیوید تیلور پس از پیروزی مقابل حسن یزدانی در فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سادس اظهار کرد: از تمام حمایت های ایرانی ها تشکر می‌کنم. این مسابقه بسیار سخت بود و این رقابت باعث پیشرفت من شده است که از او (یزدانی) تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران متشکرم و سال آینده هم می‌توانیم این رقابت را تکرار کنیم.

دیدید تیلور همچنین در میکسد زون گفت: هر سال رقابت در بالاترین سطح دشوار است. باورکردنی نیست. بعد از المپیک که قهرمان شدم گفتم کار سخت تر شده است و باید بیشتر تلاش کنم. تمرینات سختی داشتم. از نظر روحی و فیزیکی باید بیشتر روی خودم تمرکز می‌کردم. شماها فقط جنبه بیرونی را می‌بینید. حس خیلی خوبی دارم. 

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت:  مربیان خیلی من را برای این رقابتها آماده کردند و باید از آنها تشکر کنم. 

تیلور درباره جو سالن نیز گفت: جو فوق العاده بود  و در نهایت اینجا جایی است که همه از سراسر دنیا می آیند و کشورشان را تشویق می کنند. از حسن یزدانی قدردانم چون او باعث می شود انگیزه زیادی داشته باشم و باعث پیشرفتم شده است. کشتی زبان مشترک است ما همدیگر را درک می‌کنیم. من در هر تورنمنتی باشم برای کسب پیروزی تلاش می‌کنم. هیچ احساس بهتری از این نیست که صبح زود بیدار شوید و قهرمان شوید.

او درباره رای داوران و تغییر نتیجه به سود خود اضافه کرد: خوش شانس بودم. آن صحنه نقطه عطف کشتی بود. چلنج بسیار مهمی بود که در طول کشتی ها داشتم. قطعا من حمله را شروع کردم و حرکت کردم. من قطعا شروع کردم و وقتی داور سوت زد کاملا روی کشتی‌گیر بودم. لحظه مهمی بود. می‌خواهم بهتر شوم و روز به روز پیشرفت کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *