حضور ۲ فوتبالیست قزوینی در جام جهانی فوتبال ناشنوایان

حضور ۲ فوتبالیست قزوینی در جام جهانی فوتبال ناشنوایان

سادس/قزوین حضور دو فوتبالیست قزوینی در جام جهانی فوتبال ناشنوایان و صف‌آرایی فوتبالیست‌های شمس‌آذر مقابل فولاد هرمزگان خبرهای فوتبالی امروز استان قزوین است.

به گزارش سادس، سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ۲۰ فوتبالیست اعزامی به جام جهانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در مالزی را معرفی کرد. در بین لیست نهایی ترکیب تیم ملی فوتبال ناشنوایان نام محمدامین سلیمانی و جواد غلامی از استان قزوین نیز به چشم می‌خورد.

تمرینات تیم ملی تا زمان اعزام ملی‌پوشان به مسابقات جام جهانی فوتبال ناشنوایان به میزبانی تهران پیگیری خواهد شد و چهارمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال ناشنوایان از اول مهرماه به میزبانی مالزی برگزار خواهد شد.

صف‌آرایی شمس‌آذر مقابل فولاد هرمزگان

تیم فوتبال شمس آذر در ادامه بازی‌های تدارکاتی خود از فولاد هرمزگان پذیرایی می‌کند. این دیدار عصر امروز ۲۶ شهریور به میزبانی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

نماینده استان قزوین که خود را آماده حضوری قدرتمند در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌کند، پیش از این در دو بازی دوستانه خارج از خانه به مصاف تیم‌های پیکان تهران و ملوان بندر انزلی رفت.

شمس آذر قزوین در بازی با ملوان با نتیجه پر گل چهار بر سه به برتری دست یافت. شاگردان سعید دقیقی در نخستین بازی دوستانه خود هم در تهران با نتیجه تساوی دو بر دو پیکان را متوقف کردند.

خبرنگار: رضا قنبری

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *