ورود فراکسیون ورزش به وضعیت ورزشگاه آزادی در آستانه بازی‌های آسیایی

ورود فراکسیون ورزش به وضعیت ورزشگاه آزادی در آستانه بازی‌های آسیایی

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ما مشکلاتی همچون آماده نبودن ورزشگاه آزادی را شنیده‌ایم و به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم تا باعث نگرانی بیشتر طرفداران نشود.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با سادس با اشاره به آغاز بازی‌های تیم‌های فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و تمهیدات اندیشیده شده برای انجام این بازی‌ها گفت: یکی از گلایه‌های مجلس از وزیر سابق ورزش و جوانان نحوه مدیریت فدراسیون‌ها به خصوص رشته‌های ورزشی بود که جوانان زیادی به آن علاقه‌مندند.

وی به اتفاقات دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و افزود: انتظار می رود دولت و وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برنامه‌ای برای رفع این مشکلات داشته باشند.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت بازی های آسیایی گفت: برگزاری بازی های آسیایی بدون تماشگر برای تیم های پرطرفداری همچون پرسپولیس و استقلال به معنای عدم توجه به خیل مشتاقان و جوانان است؛‌ ما مشکلاتی همچون آماده نبودن ورزشگاه آزادی را شنیده‌ایم و به طور جدی پیگیری این موضوع هستیم تا باعث نگرانی بیشتر طرفداران نشود.

یوسفی در جمع بندی گفت: ما در فراکسیون ورزش حل مشکلات مربوط به برگزاری مسابقات تیم‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را پیگیری می‌کنیم تا تنها دغدغه نمایندگان ایران و طرفداران آن‌ها برد بازی فوتبال و نه استرس تعمیر و تجهیز زمین بازی باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *