ستایش توخل از مهاجم تیمش پیش از دیدار حساس بوندسلیگا

ستایش توخل از مهاجم تیمش پیش از دیدار حساس بوندسلیگا

سرمربی بایرن مونیخ پیش از دیدار حساس با لورکوزن به تمجید از مهاجم نوک تیمش پرداخت.

به گزارش سادس و به نقل از بیلد،  هری کین در سه بازی اولش در بوندسلیگا برای بایرن،  سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل خلق کرده است. توخل پیش از دیدار  با  بایرلورکوزن،  به خبرنگاران گفت: شخصیت و نحوه بازی کین همانی بود که بایرن به دنبالش می‌گشت.   

توماس توخل سرمربی بایرن درباره استفاده از هری کین گفت: در حال حاضر ما سعی می‌کنیم او را بیشتر در بازی خود درگیر کنیم. می‌دانیم که حضور او در بایرن قطعا موفقیت‌آمیز خواهد بود. ما از او راضی هستیم.

کین با انتقال ۱۱۰ میلیون یورویی از تاتنهام به بایرن‌مونیخ رفت و به حضور نزدیک به دو دهه‌اش با تیم شمالی لندن پایان داد. کاپیتان تیم ملی انگلیس در رده دوم برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر بود ولی به جای شکستن رکورد آلن شیرر تصمیم به حضور در بوندسلیگا گرفت.

کین که در بازی‌های اخیر انگلیس مقابل اوکراین و اسکاتلند یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در مقابل لورکوزن بازی خواهد کرد،  مهمترین مساله در این دیدار حضور یاشوا کیمیش کاپیتان بایرن است. او در دیدار دوستانه با ژاپن دچار مشکل عضلانی شد و برد دوستانه آلمان مقابل فرانسه را از دست داد. 

کیمیش تا سال ۲۰۲۵ با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما او درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد را هنوز نپذیرفته است و این باعث شده تا بحث پیوستن او به آبی‌اناری‌ها در تابستان سال بعد بسیار جدی باشد.

توخل در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت جمال موسیالا که روز سه‌شنبه به عنوان بهترین بازیکن فصل قبل بایرن انتخاب شد، پس از مدتی دوری از تمرینات به تیم بازخواهد گشت.

لورکوزن و بایرن تنها تیم‌های بوندسلیگا هستند که از سه بازی این فصل ۹ امتیاز کسب کرده‌اند و به همین خاطر دیدار این دو تیم از اهمیت زیادی در این هفته برخوردار است. در این دیدار ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن با تیم سابقش روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *