دفاع تمام قد ساوتگیت از مگوایر

دفاع تمام قد ساوتگیت از مگوایر

شب گذشته پس از اینکه در بازی دوستانه انگلیس و اسکاتلند، مگوایر دروازه سه شیرها را به اشتباه باز کرد، با واکنش‌های منفی زیادی در استادیوم و فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش سادس، پس از این اتفاق گرت ساوتگیت، سرمربی سه شیرها به دفاع از بازیکن تیمش پرداخت و این رفتارها علیه مگوایر را ناعادلانه توصیف کرد.

ساوتگیت گفت: هیچ وقت ندیده‌ام با بازیکنی این چنین رفتاری صورت بگیرد. او یکی از چهره‌های موفق انگلیس و یک مهره ثابت برای تیم بوده است و یک بازیکن کاملاً کلیدی برای تیم محسوب می‌شود.

من در مورد اهمیت بازیکنان تیم ملی صحبت کرده‌ام، او در این میان بسیار مهم بوده است. هر بار که او به میدان می رود، مقاومتی که از خود نشان می دهد کاملاً باورنکردنی است. او یک بازیکن درجه یک است و ما همه با او هستیم و هواداران ما با او عالی بودند.

از دیدگاه طرفداران اسکاتلند من این قضیه را درک می کنم. من مطلقاً هیچ شکایتی از کاری که آن‌ها انجام دادند ندارم، اما این نتیجه رفتار مضحک با او برای مدت طولانی است.

این مسخره است و نه توسط طرفداران اسکاتلندی بلکه توسط مفسران، کارشناسان یا هر چیز دیگری که هست، رخ داده است. آن‌ها چیزی ساخته‌اند که فراتر از هر چیزی است که من تا به حال دیده ام.

فکر می‌کنم هواداران ما متوجه شده‌اند. ممکن است کمی از طرف هواداران خودمان رفتارهای تندی صورت بگیرد اما قرار نیست دیگران با آن‌ها هم مسیر شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *